Search
Close this search box.

ضبط محتوای صوتی چت روم در کلاب هاوس

فهرست مطالب

یکی از قابلیت های جدیدی که به تازگی در کلاب هاوس از آن رونمایی شده است، ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها می باشد.البته به غیر از این قابلیت جدید، سه ویژگی دیگر به این برامه اضافه شده است.قابلیت های جدید دارای سه قابلیت «Universal Search» جهت جستجو در محتوای چت‌روم‌ها، ویژگی «Replay» جهت ضبط محتوای صوتی، ویژگی «Clips» جهت تولید فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با ویژگی اشتراک گذاری برای دیگر کاربران و برای تجربه بهتر کاربر گزینه«Spatial Audio» بهترین گزینه است.با ما همراه باشید.

ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها :

برای اولین بار کاربران کلاب‌هاوس با قابلیت Universal Search می توانند در بخش جستجو، اضافه بر جستجوی نام افراد و روم‌ها، با  استفاده از کلمات کلیدی به انتخاب خود محتوای چت‌روم‌ها را نیز جستجو کنند.هم اکنون ویژگی Universal Search در دسترس تمام کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار دارد.

همچنین، از دیگر ویژگی هایی که به تازگی نسخه غیر بتا آن در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت،ویژگی Replays می باشد که به کاربران امکان ضبط محتوای صوتی چت‌روم‌ها را خواهد داد. کاربران کلاب‌هاوس به راحتی می توانند محتوای صوتی چت‌روم‌ها را ضبط و دانلود کنند. مدیران چت‌روم‌ها، بعد از ضبط محتوای صوتی خواهند توانست گزینه ضبط را مطابق نیاز خود فعال یا غیرفعال کنند.همچنین این قابلیت برای ضبط محتوای چت‌روم‌های عمومی تهیه شده است.

کلاب هاوس : ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها،قابلیت جدیدکلاب هاوس
ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها

 

ضمنا در حال حاضر، قابلیت Clips، در اختیار تعداد محدودی از کاربران وجود دارد که با استفاده از این قابلیت میتوانند از محتوای چت‌روم‌های عمومی کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای ضبط و با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران برای دریافت کلیپ‌های کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای،کافیست فقط روی آیکون قیچی ضربه زده و محتوای  مورد نیاز را انتخاب و دانلود نمایند یا برای در صورت تمایل برای دیگران به اشتراک بگذارند.در قسمت پایین صفحه آیکون قیچی برای کاربران قرار دارد.

کلاب‌هاوس همه تلاش خود را می‌کند تا قابلیت Spatial Audio را در دسترس تمام کاربران دو سیستم عامل اندروید و iOS قرار دهد تا  کاربران بتوانند تجربه صوتی بهتری را تجربه کنند. و در زمان حضور در چت‌روم‌ها حس کنند که واقعا در سالن کنفرانس حضور دارند.

کلاب هاوس : ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها،قابلیت جدیدکلاب هاوس

 

این قابلیت تازه قطعا برای کاربران بسیار کاربردی و سودمند خواهد بود و باز این قابلیت به احتمال خیلی زیاد کاربران استقبال خواهند کرد.

گفتار پایانی :

دوستان و عزیزان همراهان گرامی در این مطلب به بررسی ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها پرداخته شد امیدواریم برای شما مفید و سازنده باشد.برای مطالعه مطالب بیشترمی توانید به سایت مارکتور مراجعه نمایید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *