Search
Close this search box.

امکان پین کردن لینک Pinned Links در روم کلاب هاوس

فهرست مطالب

پین کردن لینک در روم :

از نیمه آبان ماه کاربران می توانند در دو سیستم اندروید و ios لینک های مورد نظر خود را در روم ها پین کنند.قابلیت کاربردی «Pinned Links» از طرف کلاب هاوس در اختیار کاربران قرار می گیرد.تا کاربران به راحتی لینک های متفاوتی را به اشتراک بگذارند.با ما همراه باشید تا پین کردن لینک در روم را بررسی کنیم.

مزیت پین کردن لینک در روم :

مدیر عامل کلاب هاوس “پل دیویسون و مدیرقسمت بازاریابی جهانی کلاب هاوس مایا واتسون در یک گزارشی اعلام کردند که قابلیت پین کردن لینک ها به زودی در دسترس کاربران قرار می گیرد.البته بعضی از لینک ها به دلایل امنیتی و محتوای نامناسب ممکن است، پین نشود.البته در مورد لینک های مجاز هم صحبتی اعلام نکرده است.ولی صراحتا اعلام کرده که لینک ها با محتوای غیر اخلاقی اجازه انتشار ندارند و مدیران روم ها می توانند لینک ها را بدون توجه به تعداد فالوورها حذف یا اضافه کنند.طبق اعلام مدیران کلاب هاوس این قابلیت از نیمه آبانماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و به زودی این قابلیت کمک زیادی به کسب در آمد از کلاب هاوس خواهد کرد. در حقیقت شاید کاربران کلاب هاوس بتوانند با استفاده از اشتراک گذاری لینک ها ، فالوورهای خود را تشویق به خرید و یا به صفحه محصولات و خدمات خود هدایت کنند. اما هنوز جزئیات مربوط به این ویژگی منتشر نشده است.

کلاب هاوس :امکان پین کردن لینک Pinned Links در روم کلاب هاوس
پین کردن لینک در روم

در ابتدای مهرماه کلاب هاوس از قابلیت «Universal Search» جهت جستجو در محتوای چت روم ها قابلیت «Replay» برای ضبط صوتی، قابلیت«Clips»جهت ایجاد فایل ضبط شده 30 ثانیه ای از محتوای صوتی با ویژگی اشتراک گذاری برای دیگران و «Spatial Audio» برای کاربران جهت داشتن تجربه بهتر رونمایی کرد.باید منتظر ماند تا ویژگی دیگری از این اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار خواهد داد.تا کاربران بتوانند از این قابلیت برای کسب در آمد خود استفاده نمایند.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *