Search
Close this search box.

اخبار فیسبوک: به راحتی با چت صوتی گوی سبقت را از رقبایش دزدید.

فهرست مطالب

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی در اشکال مختلفی سعی در جذب مخاطبان خود دارند.مدیر عامل فیس بوک در یک پیشنهاد عالی برای کاربرانش به ارمغان آورده است.در این مقاله در مورد فیس بوک به راحتی با چت صوتی گوی سبقت را از رقبایش دزدید. نکات جالبی را بیان می کنیم خالی از لطف نیست با ما همراه باشید.

فیس بوک به راحتی با چت صوتی گوی سبقت را رقبایش دزدید.
قابلیت جدید فیس بوک

فیسبوک به راحتی با چت صوتی گوی سبقت را از رقبایش دزدید.

همانطور که می دانید فیسبوک در کپی برداری از رقیبانش ید طولایی دارد.در این میان فیسبوک یک اپلیکیشن شبیه به Clubhouse کلاب هاوس را طراحی کرده است.

مزایای کلاب هاوس :

اپلیکیشن کلاب هاوس به کاربران خود اجازه می دهد،در چت های صوتی خود درباره انواع موضوعات صحبت کنند. و همین قابلیت باعث افزایش محبوبیت کلاب هاوس شده است. مدیر عامل  فیس بوک چندی پیش در کلاب هاوس حاضر شد،اعلام کرد که اپلیکیشینی مشابه کلاب هاوس در دست طراحی و ساخت است.

سابقه فیسبوک :

فیس بوک سابقه طولانی در ایجاد فن آوری های جدید و جذب مخاطبان بخصوص جوانان را دارد.همانطور که می دانید زاکربرگ اینستاگرام،واتساپ و شرکت اوکولوس را زمانی که تازه پا به عرصه وجود گذاشته بودند خریداری نمود.این شرکت در کپی برداری ید بسیار طولانی و قوی دارد و بعد از کنفرانس موفق زوم در سال 2020 روی گزینه چت ویدئویی سرمایه گذاری کرد و سرویس رومز را به جمع پیام رسان ها اضافه نمود.و در سال 2021 در حال طراحی روی یک سرویس خبر نامه است.

 

چگونگی ایجاد کلاب هاوس :

کلاب هاوس در سال 2020 توسط روهان سث و پل دیویسون راه اندازی شد و در بین کاربران به عنوان اپلیکیشن آیفون که تنها با دعوت قابل دسترسی است،دارای طرفداران زیادی شد.اپلیکیشن آیفون در مرحله بتا و آزمایش است.

فیس بوک به راحتی با چت صوتی گوی سبقت را رقبایش دزدید.
قابلیت جدید فیس بوک

علت محبوبیت کلاب هاوس چیست؟

کاربران کلاب هاوس بعد از ثبت نام به راحتی ، چت های اختصاصی برای موضوعات مختلف ایجاد می کنند.در کلاب هاوس چت صوتی جای ویدئو و متن را گرفته است و در دوران شیوع ویروس کرونا و قرنطینه به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن ها تبدیل شد و افراد و کاربران را که در قرنطینه بودند با استفاده از این اپلیکیشن با هم در ارتباط بودند.

نرخ طرفداران کلاب هاوس در کدام کشور بیشتر است؟

کلاب هاوس در کشورهای ایتالیا،ژاپن،آلمان و ترکیه دارای 2 میلیون کاربر هفتگی است.

فیس بوک به راحتی با چت صوتی گوی سبقت را رقبایش دزدید.
قابلیت جدید فیس بوک

کلاب هاوس جایی برای تبلیغات :

کلاب هاوس این قابلیت را دارد و کاربران به راحتی به تبلیغ پروژه ها و تجارتشان می پردازند.این اپلیکیشن در چند روز گذشته در چین مسدود شد.

میزان جذب کلاب هاوس در سال گذشته :

کلاب هاوس با حدود 180 سرمایه گذار و شرکت اندرسن هوروویتز سرمایه ای نزدیک به 100 میلیون دلار در سال 2020 جذب کرده است.
امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *