Search
Close this search box.

فسیبوک :تغییر نام فیسبوک به متا (Meta)توسط زاکر برگ اعلام شد.

فهرست مطالب

تغییر نام فیسبوک به متا :

زاکر برگ موسس فیسبوک اعلام کرد که نام این شرکت به متا (Meta) تغییر نام یافته است. در ادامه به بررسی علت تغییر نام فیسبوک به متا پرداخته می شود.خالی از لطف نیست با ما همراه باشید.

تغییر نام فسیبوک :

طبق خبر ی که از سایت The Verge  منتشر شد، زاکر برگ اعلام کرده ما یک شرکت هستیم که در تولید فناوری های ارتباطی نقش داریم. و با همراهی یکدیگر می توانیم جامعه را در مرکز فناوری خود قرار دهیم.و با کمک پرسنل خود میتوانیم یک اقتصاد عالی و خلاق را تاسیس کرده و به چیزی که هستیم و امیدواریم که برسیم را بسازیم را منعکس کنیم. همچنین زارکر برگ اعلام کرد نام فعلی این شرکت به راحتی نمی تواند همه فعالیت های آن را پوشش داده و به یک محصول خاص اشاره دارد.زاکر باور دارد که با تغییر این نام خیلی چیزها تغییر خواهد کرد.زاکر در انتهای سخنانش اعلام کرد امیدوارم که با گذشت زمان تحت عنوان یک شرکت متاورس در بین مردم شناخته شویم.

در حال حاضر زاکر برگ آی دی @meta را در توییتر خود قرار داده است.و دامنه meta.com مالکیت این شرکت را نیز در اختیار خود قرار داده و کاربران با کلیک روی آن به یک صفحه جدید هدایت می شوند که شامل خوش آمدگویی از طرف فیسبوک و همراه با تغییرات جدی  است.

فسیبوک :تغییر نام فیسبوک به متا (Meta)توسط زاکر برگ اعلام شد.
تغییر نام فیسبوک

مدتی پیش زاکر برگ در یک مصاحبه با The Verge، اعلام کرد که فیسبوک در سال های آینده از یک شبکه اجتماعی به یک شرکتی مبدل می شود که علت جایگزینی آن یا متاورس شناخته خواهد شد.زارکر برگ اعلام کرد که این تغییر نام ،به هیچ عنوان موجب تغییر در ساختار اصلی شرکت نخواهد شد، ولی از نظر مالی قطعا تغییر خواهد داشت.

 

گمانه زنی ها در حال حاضر همه را به یاد ری برند گوگل در سال 2015 که از شرکت های زیر مجموعه هولدینگ آلفا بت تبدیل شد می اندازد.و پیش بینی می شود که فیسبوک نیز این روند را دنبال خواهد کرد. اعلام شده که اپلیکیشن آبی این شرکت در کنار اینستاگرام،آکیولوس و واتساپ به فعالیت جدی خود ادامه خواهد داد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *