Search
Close this search box.

آموزش رفع ریپورت در اینستاگرام

فهرست مطالب

اگر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام باشید حتماً با مشکل بلاک شدن توسط افراد مختلف یا حتی ریپورت شدن توسط خود اینستاگرام مواجه شده‌اید، رفع ریپورت اینستاگرام راه‌حل‌های زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد، اما در ابتدا باید به دلیل ریپورت شدن یا بلاک شدن شما بپردازیم. بلاک شدن شما توسط افراد مربوط به خود شما می‌شود، امکان دارد شما با گذاشتن یک کامنت یا رفتن به دایرکت یک شخص او را ناراحت کرده باشید، او نیز براثر ناراحتی شمارا بلاک کرده باشد، برای رفع بلاک شدن توسط افراد هیچ راه‌حلی وجود ندارد، مگر اینکه آن فرد دوباره شمارا از بلاک دربیاورد، البته شما می‌توانید با ساخت یک اکانت دیگر دوباره به صفحه‌ی آن شخص دسترسی داشته باشید.

وقتی شما در اینستاگرام ریپورت می‌شوید، دیگر توانایی ارسال پست، کامنت و لایک را نخواهید داشت و تنها می‌توانید پست‌های دیگران را مشاهده کنید.

دلایل ریپورت شدن توسط خود اینستاگرام:
۱) گذاشتن کامنت و یا پست‌های اسپم
۲) استفاده از محتوایی که دارای قانون کپی‌رایت است
۳) گذاشتن پست یا کامنت غیراخلاقی
۴) تهدید افراد به انجام کارهای غیرقانونی

توجه داشته باشید که اکثر ریپورت های اینستاگرام توسط کاربران فرستاده می‌شود، پس اگر آن‌ها این کار را بدون دلیل انجام داده باشند، مشکلی برای اکانت شما پیش نخواهد آمد، ریپورت های اینستاگرام معمولاً دارای مدت‌زمان مشخص است، این زمان‌ها از یک هفته شروع‌شده و تا بسته شدن کامل اکانت ادامه دارد. برای رفع ریپورت تلگرام می‌توانید از راه‌حل‌های زیر استفاده کنید.

۱- کامنت انگلیسی
سریع‌ترین راه‌حل برای رفع ریپورت اینستاگرام این است که از فالورهای خود بخواهید برای شما کامنت انگلیسی قرار دهند، اگر هر یک از فالورهای شما ۵ کامنت انگلیسی قرار دهد، شما از ریپورت خارج می‌شوید و می‌توانید از امکانات اینستاگرام به‌صورت کامل استفاده کنید.

۲- عوض کردن شماره تلفن و ایمیل
به پروفایل خود رفته و وارد قسمت Edit your profile شوید، حال به قسمت Private information رفته و شماره تلفن و ایمیل خود را تغییر دهید، این راه صد در صد نیست، اما در بیشتر مواقع جواب می‌دهد.

۳- تماس با پشتیبان اینستاگرام
درصورتی‌که راه‌های بالا مشکل شمارا حل نکردند، می‌توانید با استفاده از ایمیل زیر با پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل فرمایید و از آن‌ها بخواهید که اکانت شمارا از ریپورت خارج کنند.
ایمیل اینستاگرام: Info@Instagram.com
برای محتوای ایمیل می‌توانید از متن زیر استفاده کنید.

Hi, There Is some problem with my Instagram account
someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account
Would you please fix problem
My UserName: Your username

۴- صبر
درنهایت اگر دیدید که هیچ‌کدام از راه‌حل‌های بالا جوابگو نیست، باید صبر کنید تا مدت‌زمان محرومیت شما به اتمام برسد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *