Search
Close this search box.

اینستاگرام: استفاده از استیکر لینک دار جایگزین کشیدن صفحه به بالا در instagram

فهرست مطالب

استفاده از استیکر لینک دار :

طبق یک گزارش اعلام شد که اینستاگرام قصد دارد تا الگوی کشیدن صفحه به سمت بالا برای باز شدن لینک را از استوری حذف نماید.فعلا این قابلیت توسط تولید کنندگان محتوا و همچنین صاحبان برندها به صورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرد.این قابلیت در بین کاربران بسیار محبوب و پرطرفدار است،و کاربران را به راحتی به فروشگاه های آنلاین و وب سایت ها هدایت می کند،اما اینستاگرام قصد دارد تا 9 شهریور این قابلیت را حذف نماید،و به جای آن از گزینه استفاده از استیکر لینک دار را جایگزین نماید با ما همراه باشید.

استیکر لینک دار اینستاگرام به‌زودی به این اپلیکیشین اضافه می‌شود :

کاربران اینستاگرام قبل از ظهور این قابلیت از گزینه Swipe-Up استفاده می‌کردند، و در حال حاضر می‌توانند قابلیت جدیدی به نام Link Stickers را تست نمایند،که لینک‌ها را به‌صورت استیکر نمایش می‌دهد. جایگزین شدن کشیدن صفحه به بالا با استفاده از استیکر لینک دار، باید حتما استفاده از اینستاگرام را برای تولیدکنندگان محتوا و مشاغل، بصری‌تر و سرگرم‌کننده‌تر نماید.

از ماه ژوئن در مورد نحوه آزمایش قابلیت جدید اینستاگرام صحبت های را انجام داده و تعداد انگشت شماری از کاربران در حال‌حاضر به آن دسترسی دارند. اما این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای انتشار و گسترش ویژگی تا پایان ماه آینده است.تولید کنندگان محتوا و مشاغلی که در پلتفرم اینستاگرام تایید شده اند و به میزان لازم فالوور دارند به راحتی می توانند از گزینه استیکر لینک دار در استوری های خود استفاده نمایند.

اینستاگرام:استفاده از استیکر لینک دار به‌جای کشیدن صفحه به بالا در اینستاگرام
استفاده از استیکر لینک دار

افردای که استوری را مشاهده می کنند می توانند به استوری واکنش نشان داده و به آن پاسخ بدهند که البته این ویژگی قبلا در روش کشیدن صفحه به بالا وجود نداشت.در حال حاضر اینستاگرام در حال گسترش بیشتر این روش می باشد ولی هنوز زمان مشخصی برای ارائه این متد معین نکرده است.

هر چند روش فعلی مدت زمان زیادی است که در این برنامه وجود دارد، ولی جالب است بدانید!آیا اینستاگرام به طرف رویکردی مدرن حرکت می کند و یا به فکر افزایش لذت بردن از برنامه ها می باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *