Search
Close this search box.

تولید محتوا ویدیویی برای اینستاگرام مهم تر از تصویر است؟

فهرست مطالب

در این مطلب متوجه می شویم که آیا اولویت اینستاگرام برای تولید محتوا  از نوع ویدیویی هست یا غیره


آدام موسری، رئیس اینستاگرام در ویدیویی که در توییتر و اینستاگرام پستی انتشار کرده است به این موضوع بطور روشن اشاره کرده که تولید محتوا ویدیو ، آینده اینستاگرام می باشند.

آدم افزوده است که باید قبول کنیم که در اکسپلورر اینستاگرام با قدرت می توان به این مبحث اشاره کرد  که بیشترین محتوا هایی که در این قسمت وجود دارد که محتواهای اینستاگرام از تصاویر استاتیک به سمت ویدیوها شیفت پیدا کردن است. که می توانید از روش ورود به اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید

ویدیو اینستاگرام
ویدیو اینستاگرام

ناگفته نماند که اینستاگرام به عکس وفادار هست و خواهد بود ولی به گونه ای شبکه های اجتماعی به سمت ویدیو سوق پیدا کرده اند که اینستاگرام یکی از این شبکه های اجتماعی است که به سمت مطالب ویدیویی درحال حرکت می باشد.
با بررسی و آنالیز اینستاگرام میتوان به این قضیه پی برد که  عکس ها در حال از دست دادن جایگاه اصلی خود در اینستاگرام می باشد و یکی از دلایلی که در اینستاگرام در حال حرکت به سمت مطالب ویدیویی می باشد ، رقابت با اسنپ چت و تیک تاک می باشد.
چند روز پیش اینستاگرام اعلام کرد که در هفته های پیش رو تمام ویدیو ها که مدت تایم آنها کمتر از ۱۵ دقیقه است به ریلز تبدیل خواهند شد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *