Search
Close this search box.

معرفی 12 روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام

فهرست مطالب

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : استفاده از هشتگ های محبوب و مناسب

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در افزایش لایک پست های اینستاگرام ایفاء می‌کنند. سعی کنید برای تمام پست هایتان هشتگ مرتبط و محبوب انتخاب کنید و برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ های مرتبط را اضافه نمایید. این هشتگ ها سبب می‌شوند تا پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات مرتبط با پست شما به آن ها برخورد کرده و پست شما را لایک کنند. دقت کنید که هشتگ های شما باید جالب و پر جستجو باشند. پس توجه به هشتگ ها یکی از اصلی ترین روش های افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : اضافه کردن فیلترهای چشم نواز به عکس

چشم نواز بودن عکسی که شما پست می‌کنید در بیشتر دیده شدن پست و افزایش لایک های آن موثر است. یکی از عواملی که منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما می‌شود، مربوط به فیلتر هاست. سعی کنید عکس هایی که قصد دارید در اینستاگرام ارسال کنید را با بهترین فیلترهای ممکن تدوین نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از اپلیکیشن های اختصاصی افکت دهی عکس یا اصطلاحا ادیت عکس استفاده کنید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : پست های مرتبط با رویدادهای پیش رو را ارسال کنید!

ارسال پست های به روز و محبوب هم یکی دیگر از روش هاییست که می‌تواند منجر به افزایش لایک پست های شما در اینستاگرام شود. برای مثال زمانی که به کریسمس یا هر رویداد دیگری نزدیک می‌شوید، عکس های مرتبط با آن ترند (Trend) می‌شوند و پست کردن عکس های مرتبط با آن رویداد در پیج اینستاگرام شما می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. البته در نظر داشته باشید که حتما باید برای پست های خود هشتگ های مناسب انتخاب کنید تا در اکسپلور اینستاگرام قابل مشاهده باشند.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : پست های با سوژه محبوب ارسال کنید

تجربه نشان داده که کاربران اینستاگرام در هر کجای دنیا علاقمند سوژه های خاصی هستند که اگر بتوانید آن سوژه ها را پیدا کنید و مرتبط با آن ها پست ارسال کنید، مطمئنا بیشتر به چشم می‌آیید و این مسئله منجر به افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود. برای مثال ویدئوهای طنز در یک بازه زمانی به شدت در اینستاگرام محبوب شده بودند یا دابسمش و غیره همگی از موضوعات و سوژه هایی هستند که در بازه های زمانی خاصی محبوب می‌شوند. سعی کنید این سوژه های محبوب را شناسایی و پست هایتان را تا حد امکان به آن ها مرتبط کنید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : فعال باشید

هرچقدر در اینستاگرام بیشتر فعال باشید، بیشتر دیده می‌شوید و به طبع تعداد لایک پست هایتان هم افزایش پیدا می‌کنید. لایک کردن پست افرادی که حتی آن ها را نمی‌شناسید، یکی از روش هایی است که در اینستاگرام می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. در واقع این مسئله شبیه به یک قانون شده و با لایک یک پست شما لایک بک دریافت خواهید کرد! فالو کردن افراد و دریافت فالو بک هم از دیگر روش های افزایش لایک اینستاگرام است. همچنین سعی کنید در زیر پست افرا مختلف کامنت بگذارید و نظرهای مناسب ثبت کنید. این کار سبب می‌شود تا دیگر کاربران شما را ببینند و به صفحه اینستاگرام شما سر بزنند و پست هایتان را لایک کنند. پس همیشه در اینستاگرام فعال باشید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : اکانت شبکه های اجتماعی دیگرتان را به اینستاگرام لینک کنید

همانطور که پیش از این هم بارها اشاره کردیم، افزایش تعداد فالوورهای شما می‌تواند منجر به افزایش لایک اینستاگرام هم شود. یکی از روش هایی که در این راستا بسیار موثر است، مربوط به لینک کردن اکانت سایر شبکه های اجتماعی شما مثل فیسبوک، توییتر و غیره به اکانت اینستاگرام می‌شود. بدین صورت تمم دوستان قدیمی‌تان شما را پیدا می‌کنند و به تدریج با افزایش تعداد فالوورهایتان، تعداد لایک پست های اینستاگرامتان هم افزایش می‌یابد.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : عکس های با کیفیت و هنری پست کنید

یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام شود و توجه کاربران را جلب کند، مربوط به اشتراک گذاری پست های با کیفیت و هنری می‌شود. سعی کنید عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید کیفیت عالی داشته باشند و با دوربین یک گوشی خوب ضبط شده باشند. ضمنا عکس های هنری به شدت در بین کاربران اینستاگرام محبوب هستند. مثلا می‌توانید از افکت هایی مثل نوردهی طولانی مدت یا لانگ اکسپوژر (Long Exposure) و سایر افکت های این چنینی برای زیباتر شدن عکس هایتان استفاده کنید. پس ارسال عکس های باکیفیت و هنری یکی دیگر از روش های موثر برای افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : تک کردن مکان ها

یکی دیگر از روش هایی به شدت در افزایش لایک اینستاگرام موثر است، مربوط به تک کردن مکان های مرتبط در پست هایتان می‌شود. مکان ها در اینستاگرام جستجوی بسیار زیادی دارند و وقتی شما تک یک مکان را به پست خود اضافه می‌کنید، منجر به دیده شدن آن پست خواهید شد. برای مثال اگر به رستوران خاصی رفته‌اید و از میز غذا عکس گرفته‌اید و قصد دارید آن را در اینستاگرام خود ارسال کنید، حتما نام آن رستوران را به عنوان یکی از تگ ها به پست اضافه کنید. به همین صورت نام هر مکان دیگری را هم به شیوه مشابه (در صورت امکان) به پست هایتان اضافه نمایید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : پروموت کردن پست ها

وموت کردن پست های اینستاگرام هم می‌تواند در افزایش لایک آن ها موثر باشد. البته برای انجام این کار باید شرایط خاصی را داشته باشید، مثلا باید اکانت شما بیزینس پروفایل باشد. برای آشنایی با نحوه انجام این عمل از راهنمایی استفاده کنید که در مقاله “آموزش پروموت در اینستاگرام یا ارسال پروموشن در اینستاگرام” خدمت شما عزیزان ارائه کرده بودیم.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام: تگ شدن توسط افراد با نفوذ

اگر بتوانید از فردی که اکانت اینستاگرام او به اندازه کافی محبوب است تا حداقل از شما محبوب تر است بخواهید که در پست هایش اکانت شما را هم تگ کنید، شاهد افرایش چشمگیر تعداد فالوورهایتان و طبیعتا تعداد لایک پست هایتان خواهید بود. این کار حتی به یک روش کسب درآمد تبدیل شده و افراد زیادی در اینستاگرام برای انجام این کار (تگ کردن اکانت های دیگر به پست هایشان) پول دریافت می‌کنند.

بهترین روش های افرایش لایک اینستاگرام : برای پست هایتان برنامه ریزی داشته باشید

همیشه سعی کنید پست های خود را با برنامه ریزی و زمانبندی مناسبی در اکانت اینستاگرامتان ارسال کنید. سعی کنید بهترین زمان های روز را برای انتشار پست انتخاب کنید و چندان فالوورهایتان را منتظر برای دیدن پستی از سوی خود نگذارید. بنابراین با یک برنامه ریزی و زمانبندی خوب در اینستاگرام پست ارسال کنید.

بهترین روش های افرایش لایک اینستاگرام : استوری و قابلیت های جدید اینستاگرام را فراموش نکنید

استوری اینستاگرام در بین کاربران این اپلیکیشن بسیار محبوب است، بنابراین سعی کنید استوری های جالبی را در اکانت خود منتشر سازید و به این صورت توجه کاربران اینستا را جلب نمایید. همچنین سعی کنید همیشه آپدیت های جدید اینستاگرام را دنبال کنید و قابلیت های جدیدی که به آن اضافه می‌شوند را در پست هایتان مورد استفاده قرار دهید. این مسائل سبب می‌شوند تا اکانت شما و پست هایتان بیشتر دیده شده و به مراتب تعداد لایک آن ها هم افزایش یابد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *