Search
Close this search box.

چگونه سابقه جستجو در اینستاگرام را پاک کنیم؟

فهرست مطالب
امروز آموزش حذف کامل هیستوری اینستاگرام را آموزش می دهیم. اگر در این مورد به مشکلی برخوردید، راه حل های رفع آن را نیز ذکر خواهیم کرد. با مارکتور همراه باشید.

آموزش حذف کامل هیستوری جستجو اینستاگرام و رفع مشکل پاک نشدن هیستوری

همه ما گاهی اوقات افراد یا هشتگ هایی را در برنامه اینستاگرام سرچ می کنیم که دوست نداریم بقیه از این مورد مطلع شوند!

اینستاگرام در قسمت جست و جو، تاریخچه سرچ های قبلی (Search History) را نشان می دهد که ممکن است گاهی برای ما ناخوشایند باشد.آموزش حذف کامل هیستوری Instagram را آموزش می دهیم. اگر در این مورد به مشکلی بر خوردید، راه حل های رفع آن را نیز ذکر خواهیم کرد.

Instagram

رفع مشکل پاک نشدن کامل تاریخچه جستجو Instagram

در هنگام جست و جو در اینستاگرام ، سابقه سرچ های ما نشان داده می شود. اگر قصد حذف این تاریخچه را داشته باشید، اینستاگرام راهی برای پاک کردن آن قرار داده است که می توانید از آن استفاده نمایید.

البته گاهی سابقه جست و جو پاک نمی شود و با تایپ حرف اول مربوط به سرچ قبلی، آن مورد ظاهر می شود! که جای نگرانی ندارد. با چند راه حل می توان این مشکل را نیز حل کنید.

شما برای حذف هیستوری اینستاگرام باید تاریخچه جستجو  Instagram را به صورت دستی پاک کنید. برای این کار ابتدا برنامه را در گوشی خود باز کنید. و به صفحه پروفایل بروید. در گوشی های اندروید، نماد سه نقطه عمودی در سمت راست و بالای صفحه را بزنید. این نماد در گوشی های آیفون به شکل چرخ دنده می باشد.

به قسمت پایین تر تنظیمات و گزینه ها بروید و روی قسمت security  یا همان امنیت تاچ کنید.

در مرحله بعد روی قسمت clear Search History  یا پاک کردن سابقه جستجو تاچ کنید.

clear Search History  یا پاک کردن سابقه جستجو این متن باز برای شما نمایش داده میشود به رنگ ابی روی ان تاچ کنید.از شما سوال میپرسد که میخواهید سوابق سرچ شم پاک شود گزینه yes im sure یا همان بله مطمینم را انتخواب کنید.

با انجام این کار، هیستوری شما پاک شده و دیگر نباید اکانت یا هشتگی در سرچ اینستاگرام به شما پیشنهاد داده شود.

منبع :مارکتور

 

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *