Search
Close this search box.

instagram: حد مجاز هشتگ در ریلز اینستاگرام

فهرست مطالب

در این عصر جدید که تقریبا همه دارای گوشی هوشمند هستند ، بسیاری از اپ ها به خاطر قابلیت های عالیی که دارند ، توانستند کاری کنند که تقریبا همه از این اپ ها استفاده کنند . یکی از این برنامه های معروف اینستاگرام است .

از اینستاگرام استفاده های زیادی میشود . خیلی ها از instagram برای سرگرمی و گذراندن وقت آزاد خود استفاده میکنند ، هر چند خیلی ها هم از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده میکنند .

البته  داخل اینستاگرام ترفند ها و توصیه هایی درباره پیج بیزینس و کسب و کار وجود دارد که برای آنکه بخواهید صفحه کاری شما رشد زیادی داشته باشد ، لازم است آنها را بدانید تا از خطراتی احتمالی جلوگیری کنید .

هشتگ ها داخل instagram کارهای بسیار مفیدی برای پیج ها انجام میدهد . هر چند برای پیج هایی که تازه کسب و کارشان را آغاز کرده اند ، در کل می توان از ۳۰ هشتگ استفاده کرد . البته هشتگ ها ممکن است به پیج شما صدمه هم بزنند ! پس هنگام استفاده از آنها باید حواسمان جمع باشد .

حال به این سوال مهم میرسیم که برای ریلزها اینستاگرام چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم؟

حدا اکثر تعداد هشتگ در ریلز instagram

اگر به این موضوع توجه کرده باشید ، شما میتوانید برای هر ریلز داخل اینستاگرام مقدار 30 هشتک انتخاب و استفاده کنید تا با این کار بتوانید تعداد مخاطبین پیج تان را به کمک هشتگ ها افزایش دهید . به قول کاربران حرفه ای instagram یا اینستاگرامرها: reels چیز بسیار خطرناکی است!

این قضیه صحت دارد که اینستاگرام این اجازه و دسترسی را به شما میدهد که بتوانید برای ریلز داخل پیج تان تعداد 30 هشتگ انتخاب کنید ولی پیشنهاد ما این است که هرگز این کار را انجام ندهید.

حد مجاز هشتگ reels ها چه تعداد است؟

یکی از سایت ها و منابع معتبری که کسب و کارش برای آزمایش بهترین روش در استفاده از instagram است ، پیشنهاد کرده است که برای هر ریلز در اینستاگرام حدااکثر تعداد 5 هشتگ استفاده کنید . آنها  پس از تجربه های مختلف و آزمایش های متنوع بر این باور هستند که شما میتوانید 5 هشتگ هشتگ استفاده کنید و یا حتی از 30 هشتگ استفاده کنید! اما خروجی این دو ، یکی خواهد بود .

اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما بیشتر از 5 هشتگ استفاده کنید ، از آنطرف هم شانس شناسایی پست تان به عنوان spam بیشتر میشود و این به این معنی است که پیج اینستاگرام شما به طور آهسته و ناگهانی در حال از بین رفتن است!

توصیه محدودیت هشتگ در حساب Creators اینستاگرام

اینستاگرام هم همچنین در حساب Creators خود توصیه  مهمی در رابطه با استفاده از هشتگ در instagram  در قالب تصویر ارائه کرده است. این توصیه به این صورت است که میگوید که تعداد هشتگ در reels و به طور کلی برای هر محتوا در پیج اینستاگرام تان بین 3 تا 5 مورد باشد(اخرین توصیه).

همچنین در بعضی پست هایی که بازدید زیادی دارند و یا بیش از 1 میلیون ویو دریافت می کنند ، مشاهده شده است که بعضی اوقات تا 12 هشتگ هم برای پست قبول کرده اند!

در اینجا برای برخی افراد ممکن است سوء تفاهم پیش بیایید که چرا من نتوانم هشتگ زیادی استفده کنم ؟ شما میتوانید تا 30 هشتگ برای پست تان استفاده کنید اما احتیاط امر میکند که تعداد هشتگ در ریلز تان را بین 3 تا 5 نگه دارید. هرچند بعضی پیج هایی که تعداد هشتگ زیادی استفاده میکنند و رشد بسیار خوبی داشته اند ، توانسته اند کیفیت و قدرت زیاد تر را در طول زمان داشته باشند چرا که تعداد هشتگ ارزش های آنها را از بین نمی برد.

1/5 - (1 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *