صفحه اکسپلورر اینستاگرام چیست؟
همانطور که می دانید صفحه اکسپلورر اینستاگرام محلی برای قرار گرفتن محتوای پیج در معرض دید مخاطبان زیادی است،و بهترین فرصت برای برندها می باشد تا برند خود را معرفی کنند.و مخاطبان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا و جذب فالوور بیشتر داشته باشند.
یکی از تب های اینستاگرام اکسپلورر است،و به کاربر پست های پیشنهادی ارائه می شود.ولی این پیشنهاد طبق چه اساسی به کاربران ارائه می شود.پلتفرم اینستاگرام در اکسپلور نهایت سعی خود را می کند،که محتواهای مورد علاقه را به کاربر نشان دهد.اگر کمی دقت کرده باشید،اکسپلورر بیشتر محتواهایی را به شما نشان می دهدکه فالو و یا لایک کرده باشید.
در بخش پایین پست هایی که در صفحه اکسپلورر اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود، عبارت هایی را همانند این عبارت ها مشاهده می کنید :
- تعداد عکس هایی که لایک کردید
- تعداد پست هایی که سیو کردید.
- تعداد اکانت هایی که با آنها تعامل دارید.
- تعداد افرادی که فالو کردید.
- میزان ویدیوهایی که مشاهده کردید.
به عنوان نمونه اگر واینرهای اینستاگرامی را فالو کرده و پست های آنها را لایک کرده باشید، اینستاگرام برداشت می کند که به فعالیت های آنها علاقه دارید،بعد از مدتی متوجه خواهید شد که تعداد بیشتر پست های اکسپلورر شما تعلق دارد به این افراد و کلیپ های طنز آن ها.
در حقیقت صفحه اکسپلورر اینستاگرام طوری طراحی شده تا در دیده شدن کسب و کارها بیشتر کمک کند. حتما برایتان این سوال مطرح می شود که چه فعالیتی انجام دهیم تا پست های ما در اینستاگرام دیده شود.با ما همراه باشید.
اینستاگرام چگونه به علایق ما پی می برد ؟
اینستاگرام برای شناخت علاقه و سلیقه از شما اطلاعات و اداه های جمع آوری میکند.یعنی محتویات کلی شما را که پست، لایک و یا کامنت گذاشته اید را بررسی کرده و چند برابر آن اکانت ها را در اکسپلورر برای شما به نمایش می گذارد.با این عملکرد شما تجربه بهتری از اینستاگرام خواهید داشت،و به راحتی می توانید محتوای دلخواهتان را مشاهده نمایید که تاثیر زیادی روی پیشرفت شما خواهد داشت.
با قاطعیت می توانم بگویم وقتی تب اکسپلورر را باز می کنید خروج از آن با خداست،و الگوریتم اینستاگرام طوری است که هر پستی در کمترین زمان بیشترین لایک و کامنت و تعامل را دریافت کند،محبوب تر است، امکان دارد در اکسپلورر گاهی اوقات محتواهایی را مشاهده نمایید که با سلیقه شما نیست،چون اینستاگرام به صورت پیش فرض سلیقه شما و دوستانتان را درنظر می گیرد.
چگونه به دیده شدن پست در سرچ اینستاگرام کمک کنیم :
محتوای نا مربوط تولید نکنید:
همانطور که می دانید اکسپلورر طبق سلیقه و علایق مشترک کاربران صورت می گیرد و برای تولید پست های متمرکز روی موضوع خاص باید از تولید محتواهای غیر مرتبط با صفحه خود جلوگیری کنیم.
هشتگ های مرتبط قرار دهیم :
در زیر پست ها هشتگ های وجود دارد که به کاربر کمک می کند تا با توجه به سلیقه و علاقه خود پست های مرتبط را در اکسپلورر مشاهده نمایید پس استفاده از هشتگ کمک شایاینی به شما برای دیده شدن در اکسپلورر دارد، هرگز از هشتگ های غیر مرتبط در پست های خود استفاده نکنید..
تگ کردن برندها و صفحه های مرتبط :
با تگ کردن صفحه های مرتبط با پست و یا تگ کردن برندها اینستاگرام پست را سلیقه مخاطب تطبیق می دهد و شانس دیده شدن پست در اکسپلورر بیشتر می شود، مانند کاری که تمام بلاگرها انجام می دهند.
با کاربران در تعامل باشید :
بالا بودن میزان تعامل با مخاطبان از مهم ترین مواردی است که قادر به نشان دادن پست در اکسپلورر است،فعالیت هایی مانند، پاسخ به کامنت ها و یا گذاشتن سوال و دعوت کاربران به جواب دادن میزان تعامل را بالا می برد.و موجب افزایش تعامل پست در اولین دقایق می شود.
Powerlike دریافت کنید :
در دقایق اول انتشار پست لایک شدن آن توسط کاربررانی که دارای مخاطبان زیادی هستند، موجب می شود شانس پست برای نمایش داده شدن برای مخاطبان آن صفحات بیشتر می شود.برای استفاده از این شانس می توانید پست های را تولید کنید و انتشار دهید که موضوعشان متناسب با بعضی از صفحات پر مخاطب باشد.و یا با آنها همکاری داشته باشید.