اینستاگرام

اینستاگرام : چگونه در صفحه جستجوی اینستاگرام قرار بگیریم؟

صفحه جستجو اینستاگرام :

در اینستاگرام صفحه جستجو اینستاگرام برای تمام افراد مخصوصا فروشندگان بسیار مهم و ضروری است. Instagram Explorer page یا صفحه جستجوی اینستاگرام ،صفحه ای است برای جستجوی فیلم،استوری،عکس و صد البته محصولاتی که کاربر بر اساس صفحه هایی که دنبال می کند و یا پست هایی که دنبال می کند،نمایش داده می شود.

این صفحه جستجو در اینستاگرام همیشه به روز است و جستجو در آن یک امر بی پایان است.و صاحبان کسب و کار و محصولات که قصد فروش در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام را دارند،این صفحه برایشان اهمیت زیادی دارد،چون بیشتر کاربران و مخاطبان اینستاگرام اگر به دنبال خدمت و یا محصول ویژه ای باشند،این صفحه برایشان بسیار مهم است و دیده شدن در این صفحه مساوی است با فروش بیشتر و افزایش فالوور.

زمانی در اینستاگرام پست بگذارید که کاربر در حال جستجو است!

اگر در هنگام  قرار دادن پست های خود در پیجتان منظم و دقیق باشید،و طبق برنامه ای منظم پست های خود را صفحه تان قرار دهید،اینستاگرام شما را در صفحه جستجوی نمایش می دهد.بر طبق قوانین الگوریتم اینستاگرام به گونه ای است که اگر شما در مورد موضوعی که مخاطب در حال جستجوی آن است،پست های به روزی داشته باشید،صفحه شما با سرعت بیشتری در صفحه جستجوی اینستاگرام نمایش داده می شود.

از هشتگ؛ تگ و موقعیت مکانی استفاده کنید.

هشتگ مکانی بهترین گزینه برای دیده شدن در صفحه جستجوی اینستاگرام است.جهت بهتر دیده شدن محصول و یا خدمات شما در صفحه جستجوی باید از هشتگ های  مناسب موقعیت مکانی در استوری و پست های خود استفاده کنید،چون بر اساس الگوریتم اینستاگرام،پست ها بر این مبنا در صفحه جستجوی اینستاگرام نمایش داده می شود.
نکته مهم در انتخاب هشتگ :
مهم ترین نکته در هشتگ ها، انتخاب هشتگ ها مربوط به خدمات و محصولات خود استفاده نکنید،حتما ترکیبی از هشتگ های مربوط به ترندهای روز و موقعیت مکانی در زیر پست های خود بگذارید،تا در صفحه جستجوی اینستاگرام به راحتی مشاهده می شود.

با مشتریان خود در ارتباط باشید.

همانطور که می دانید هدف تمام شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام ایجاد مجموعه ای از افراد است،که به راحتی با هم در تماس باشند.بهترین گزینه ارتباط دو طرفه با کاربران است که در اولویت تمام فعالیت های خود در اینستاگرام قرار دهید.توصیه می کنم در طراحی پست های صفحه خودتان،از ترفندهای مسابقه و نظر سنجی باید استفاده نمایید و حتما ارتباط مستمر ،مدام و دو طرفه را با مخاطبان و فالوورهای خود داشته باشید،تا جزء اولین پیشنهاد های صفحه جستجوی اینستاگرام به مخاطبان و کاربران باشید.

یکی از مزایای ارتباط با فالوررها در شبکه های اجتماعی؛  شناخت بیشتر از نیازها و خصوصیات کاربران است،و تمام هدف شما از حضور در شبکه های اجتماعی تامین می شود.توصیه می کنم برای بهتر دیده شدن در صفحه جستجوی اینستاگرام،هدف اصلی اینستاگرام یعنی ارتباط با مخاطبین را دریابید.

برای تبلیغات می توانید از اینفلوینسرها استفاده کنید.

همانطور که همه میدانید،اینفلوینسرها در تمام شبکه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام بیشترین ارتباط را با کاربران خود دارند،و از همه مهمتر تمام کاربران به این افراد اعتماد زیادی دارند،یکی از ترفندهای عالی برای بهتر دیده شدن در صفحه جستجوی اینستاگرام این است که یک تبلیغ جذاب از محصول یا خدمت خود در صفحه ای که کاربران شما در آن حضور دارند انجام دهید تا کاربران زیادتری به صفحه شما وارد شوند.با این ترفند engagement‌ کاربران و اینفلوئنسرها با صفحه شما بیشتر شده و نتیجه عالی آن برای شما کسب بالاترین رتبه در بین رقبایتان در صفحه جستجوی اینستاگرام است.

آنچه را که مخاطبانتان می پسندند؛تکرار کنید:

استفاده از بازخوردی که صفحه اینستاگرام خودتان می گیرید بهترین روش برای قرار گرفتن در صفحه جستجوی اینستاگرام است.به عنوان نمونه اگر کاربران از تخفیف ها و پست های جایزه دار شما استقبال زیادی می کنند،و یا محتواهای انگیزیشی برایشان جذاب است،می توانید از اینگونه پست ها در صفحه اینستاگرام خودتان بگذارید،با این روش تعامل بیشتری با مخاطبانتان برقرار می کنید،و به همین راحتی در نتیجه صفحه جستجو اینستاگرام قرار می گیرید،و نمایشگاه و فروشگاه شما به سرعت دیده می شود.

محتواهای بیشتری به صورت IGTV‌ در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید.

نکته مهم که باید به آن اشاره کنم، و طبق آمار به دست آمده،بیشتر کاربران از محتواهای IGTV‌ را بیشتر مرود جستجو و بازدیدقرار می دهند و نکته مهم این است که IGTV‌ را به صورت اختصاصی و ویژه جستجو می کنند.پس بهترین و عالی ترین ترفند برای دیده شدن در صفحه جستجو اینستاگرام استفاده از IGTV‌ است.و می توانید حتی ساخت IGTV‌ را با تلفن همراه خود انجام دهید و با اپلیکیشن های ساخت ویدئو ادیت نمایید.

امتیاز به این مطلب post
فاطمه

Share
Published by
فاطمه

مطالب اخیر

آموزش ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی Copy.ai + کاربرد آن

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری‌های جدید هستیم. هوش مصنوعی یکی از این ابر…

% روز قبل

هوش مصنوعی: تولید محتوا Jasper.ai جاسپر + نحوه کارکرد و مزایا و معایب

انسان توانسته است با ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه تکنولوژی و فناوری‌های نوین،…

% روز قبل

instagram: آموزش اضافه و پخش کردن موزیک در پروفایل اینستاگرام

  مانند فیسبوک، اینستاگرام نیز یک ویژگی جدید موسیقی به بخش  پروفایل اضافه کرده است.…

% روز قبل

instagram: اخبار ویژگی پخش آهنگ در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد آهنگ…

% روز قبل

هوش مصنوعی: همه چی درباره ChatGPT + نحوه استفاده

یکی از موضوعاتی که امروزه همه درباره آن صحبت می‌کنند، هوش مصنوعی و ابزارهای مربوط…

% روز قبل

instagram: الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی که حساب کاربری با محتوای کم دارند

تازگی اینستاگرام فضای عادلانه‌تر و بهتری برای تولید کنندگان محتوای اصلی و محتوا سازان کوچک…

% روز قبل