خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به زودی فیسبوک به صورت محدود تبلیغات را در اینستاگرام ریلز آغاز می کند.این تبلیغات به مدت 30 ثانیه برای کاربر به نمایش در می آید و کاربر می تواند این تبلیغات را رد کند.این تبلیغات به صورت آزمایشی برای ساکنان هند،آلمان،استرالیا و برزیل به نمایش گذاشته می شود.ولی فیسبوک اعلام کرده است در ماه های آینده،نمایش تبلیغات اینستاگرام ریلز در کشورهای بیشتری شروع خواهد شد.با ما همراه باشید تا  میزبان تبلیغات اینستاگرام ریلز را بررسی کنیم.

طبق اعلام و گزارش اندروید سنترال،‌  قابلیت های جدیدی به پلتفرم اینستاگرام در ماه های گذشته صورت گرفته است و به تولید کنندگان محتوا ،فرصتی می دهد تا در قسمت محتوای ریلز را در حساب فیس بوک منتشر کنند.

تبلیغات اینستاگرام ریلز :

در بخش اینستاگرام ریلز تبلیغات به صورت تمام صفحه به نمایش در می آید.و مدت زمان پخش این تبلیغات به مدت 30 ثانیه است.مانند دیگر محتوای ریلز،کاربران می توانند کارهایی مانند،لایک،ذخیره،کامنت،اشتراک گذاری و رد کردن را در هنگام مشاهده محتوای تبلیغاتی انجام دهند.فیسبوک اعلام کرد نظارت دقیقی را آغاز می کند تا اطلاعات کافی از نحوه برخورد کاربران و تعامل با کسب و کار و تبلیغات اینستاگرام ریلز را داشته باشد و بهترین تجربه ممکن را برای افراد جامعه ارائه دهد.

محبوبیت اینستاگرام ریلز چگونه اتفاق افتاد ؟

در پی محبوبیت تیک تاک در سال 2020 میلادی اینستاگرام ریلز پرطرفدار شد.و در کشورهایی مانند هند که تیک تاک در این کشور مسدود است طرفداران زیادی پیدا کرد.همانطور که می دانید هند یکی از بزرگترین بازارهای واتساپ که در مالکیت فیسبوک قرار دارد،محسوب می شود.

نظرات قائم  مقام فیسبوک در مورد اینستاگرام ریلز :

قائم مقام فیسبوک،کارولین اورسن در گزارشی به رویترز اعلام کرد که طبق آزمایشات حاکی از حرکت رو به جلوی اینستاگرام ریلز با سرعت و قدرت بیشتری است.

تبلیغات استیکری :

طبق گزارشات فیسبوک قصد دارد تبلیغات استیکریرا نه قسمت استوری پلتفرم خود اضافه کند.با این قابلیت جدید تمام کسب و کار ها برای خود استیکر اختصاصی ساخته و تولید کنندگان محتوا به راحتی می توانند این استیکرها را در قسمت محتوای استوری قرار دهند.البته بخشی از درآمد کسب و کارها از این طریق به اینفلوئنسرهامی رسد.

قابلیت های فیسبوک :

قابلیت‌های آزمایشی بیان شده قسمتی از تلاش گسترده‌‌ فیسبوکبرای ایجاد فرمت‌های تبلیغاتی جدید در پلتفرم‌های تبلیغاتی‌اش محسوب می‌شود. فیسبوک از طریق  راه های جدید راه‌های بیشتری به تولید کنندگان محتوا برای درآمدزایی ارائه می‌دهد و به کسب و کارها کمک می‌کند مخاطبان بیشتری جذب کنند. فیسبوک همچنین ادعا کرده است پرداخت‌های تبلیغاتی در پلتفرم‌های مختلفش از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰بیش از ۵۵ % رشد داشته است.

امتیاز به این مطلب post
فاطمه

Share
Published by
فاطمه

مطالب اخیر

آموزش ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی Copy.ai + کاربرد آن

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری‌های جدید هستیم. هوش مصنوعی یکی از این ابر…

% روز قبل

هوش مصنوعی: تولید محتوا Jasper.ai جاسپر + نحوه کارکرد و مزایا و معایب

انسان توانسته است با ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه تکنولوژی و فناوری‌های نوین،…

% روز قبل

instagram: آموزش اضافه و پخش کردن موزیک در پروفایل اینستاگرام

  مانند فیسبوک، اینستاگرام نیز یک ویژگی جدید موسیقی به بخش  پروفایل اضافه کرده است.…

% روز قبل

instagram: اخبار ویژگی پخش آهنگ در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد آهنگ…

% روز قبل

هوش مصنوعی: همه چی درباره ChatGPT + نحوه استفاده

یکی از موضوعاتی که امروزه همه درباره آن صحبت می‌کنند، هوش مصنوعی و ابزارهای مربوط…

% روز قبل

instagram: الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی که حساب کاربری با محتوای کم دارند

تازگی اینستاگرام فضای عادلانه‌تر و بهتری برای تولید کنندگان محتوای اصلی و محتوا سازان کوچک…

% روز قبل