Search
Close this search box.

ایجاد فروشگاه اینستاگرامی و کسب درآمد از آن

فهرست مطالب

ایجاد فروشگاه اینستاگرامی و کسب درآمد :

یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در ایران اینستاگرام است و طبق تحقیقات حدود 50 میلیون کاربر ایرانی در آن مشغول هستند.و صدها هزار کاربر ایرانی در این پلتفرم دارای فروشگاه ها هستند و از این راه کسب درآمد می کنند.در این مقاله به بررسی ایجاد فروشگاه اینستاگرامی و کسب درآمد پرداخته می شود، خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مزیت فروشگاه اینستاگرام :

در طول روز هزاران مشتری از فروشگاه شما بازدید می کنند و فروشگاه شما به صورت شبانه روزی به روی مشتریان باز است،و شبانه روز در این فضا بدون محدودیت و در هر زمان می توانید محصولات خود را بفروشید.و در زمان استراحت کسب درآمد کنید.ولی برای کسب در آمد از اینستاگرام و رقابت با رقیبان روش ها و ترفندهایی وجود دارد که ما آنها را به شما آموزش می دهیم.با ما همراه باشید.

اکانت خود را تجاری کنید :

افرادی که قصد استفاده تجاری اینستاگرام را دارند باید از صفحه تجاری ( Business Profile اینستاگرام ) استفاده کنند.و همه افرادی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام می باشند. و با تهیه اکانت تجاری و امکانات ویژه در قسمت مدیریت صفحه خود دسترسی دارند.با استفاده از این قابلیت یک دکمه تماس در صفحه اینستاگرام را ایجاد نمایید.در قسمت بالای پروفایل این دکمه تماس (Contact) قرار دارد.و در این قسمت می توانید شماره تلفن، آدرس، ایمیل مرتبط با کسب و کار خود را درج کنید.تا به آسانی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.از مهمترین ویژگی های پروفایل تجاری در اینستاگرام آنالیز کاربران و تحلیل آن است.. صاحبان پیج می توانند در مورد فالوورهای خود اطلاعات دقیقی داشته باشند.این اطلاعات شامل، زمان آنلاین بودن، موقعیت جغرافیایی و جنسیت است.و کاربر به راحتی امکان بررسی به هریک از پست ها را دارد.

ساخت پروفایل حرفه‌ای :

بعد از تبدیل کردن صفحه خود به تجاری،نوبت ساخت یک پروفایل حرفه ای است.به نظر شما مخاطبانتان از شما چه تصویری در ذهنشان دارند؟آیا لوگو و یا برند شما را می شناسند.شما با تعداد کارکترهایی که در دسترس دارید به خوبی و به طور واضح نشان دهید که شغتان چیست؟می توانید از انواع هشتگ های متناسب کسب و کارتان استفاده نمایید و یا آدرس سایت اینترنتی خود را در قسمت بیو قرار دهید.

یک شماره تلفن برای ارتباط با مخاطبان داشته باشید :

هرگز اجازه ندهید که ارتباط شما با مشتریانتان محدود به دایرکت باشد، چون هیچ چیز جای رابطه کلامی را نمی گیرد.و برای داشتن پرستیژ بالاتر و حرفه ای بودن حتما یک شماره تماس ثابت ارائه دهید و هرگز شماره تلفن همراه به مشتری ندهید.استفاده از تلفن ابری بهترین گزینه برای فروشگاه های اینترنتی است که نیاز نیست در یک جای مشخص باشد و در هر جا که باشید می توانید پاسخ دهید.با استفاده از تلفن ابری شما یک کال سنتر24 ساعت با امکانات سانترال دارید، که به یک تعریف می توانید مشخص کنید در ساعت و روزهای متفاوت پیام های مختلفی برای مشتریان پخش شود.

اینستاگرام :ایجاد فروشگاه اینستاگرامی و کسب درآمد از آن
ایجاد فروشگاه اینستاگرامی و کسب در آمد

نوشتن محتوای خلاقانه برای معرفی محصول :

برای تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار بهتر است یک کپشن عالی همراه با یک قصه خوب باشد.پس سعی کنید نیاز مشتری به محصولات خود و همچنین مزیت های محصول خود برای مشتری را در قالب یک متن جذاب و مفید در اختیار مخاطب قرار دهید.در قسمت کپشن،از هشتگ های مرتبط با شغل خود استفاده کنید تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.داشتن فعالیت مستمر و و مدام و داشتن کیفیت عالی پست و استوری بسیار مهم است. محتوای با کیفیت مخاطب را با صفحه شما درگیر می کند و این یعنی فروش بیشتر و همچنین ارائه محصولات متنوع موجب جذب بیشتر مشتری و در نتیجه فروش بیشتر می شود.

در اینستاگرام از محتوای تصویری به هیچ عنوان غافل نشوید.چون اینستاگرام یک شبکه تصویری است.در نتیجه عکس های با کیفیت در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد. حتما از یک تیم حرفه ای برای عکاسی استفاده کنید و در صورتیکه نمی توانید از گوشی های هوشمند استفاده کنید. و تصاویر را از زاویه های متفاوت بگیرید تا مخاطب محصول را از چند جهت ببیند. هرچه کیفیت تصاویر بیشتر باشد جذب مشتری و فروش بیشتر است.

نتیجه گیری :

یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار و پر فروش اینستاگرام است.با استفاده از این پلتفرم می توانید با کاربران و مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. و اگر علاقه دارید در اینستاگرام فروش عالی داشته باشید حتما از نکاتی که در این مقاله ذکر شد استفاده کنید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *