Search
Close this search box.

اینستاگرام : آموزش روش‌های رفع مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed

فهرست مطالب

رفع مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed:

یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند،مشکل ارور Couldn’t refresh feed می باشد.که مدتی است کاربران با آن مواجه می شوند و کاربران در زمان ورود به اینستاگرام به مشکل ارور عدم تازه سازی فید و پست مواجه می شوند و هیچ پست و استوری برایشان نمایش داده نمی شود.در این مقاله به بررسی و آموزش رفع مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed پرداخته می شود خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed :

در زمان ورود به اینستاگرام هیچ پست و فیدی برای شما نمایش داده نمی شود، اما به اکانت خود دسترسی دارید و در منوها قادر به گردش هستید،ولی هیچ استوری و پستی نمایش داده نمی شود.این مشکل دارای دلایل زیادی است، تعدادی از افراد تصور میکنند که اینستاگرام آنها را دسییبل شده و همه چیز نابود شده،ولی باید بدانید عدم نمایش پست و استوری علت خیلی ساده تر از مشکل دسییبل است.با مارکتور همراه باشید تا قدم به قدم آموزش حل این مشکل را بیاموزید.

اینترنت گوشی را چک کنید :

اتصال اینترنت اولین  و مهم ترین موردی است که باید دقت کنید، امکان دارد اتصال اینترنت به گوشی قطع شده باشد و یا خود برنامه اینستاگرام ، در زمانی که گوشی قادر به اتصال به اینترنت نباشد، ارور عدم نمایش فید را نشان دهد.پس در اولین مرحله از اتصال اینترنت به گوشی مطمئن شوید.در صورتیکه اتصال گوشی مشکلی نداشته باشد،اتصال اینترنت خود برنامه اینستاگرام قطع شده،و یا یک برنامه ثانویه اتصال اینترنت شما را به اینستاگرام قطع و یا محدود کرده است.پس حتما از اتصال گوشی به اینترنت مطمئن شوید.

کش را پاک کنید :

پاک کردن کش برنامه دومین روش برای رفع مشکل ارور بازخوانی Feed در اینستاگرام است.با استفاده از این روش دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه حذف می‌شود، با پاک کردن کش  معمولا مشکل ارور فید اینستاگرام در 80% موارد حل می‌شود.

 

کافیست در گوشی های اندروید به قسمت تنظیمات گوشی رفته و به بخش Apps برنامه مراجعه و اینستاگرام را انتخاب نمایید.در منویی که مشاهده می کنید،گزینه Clear Cash یا Clear Data را انتخاب نمایید.سپس وارد برنامه اینستاگرام شده و چک کنید که آیا مشکل حل شده یا خیر؟ ولی در آیفون های اپل باید اپلیکیشن را کاملا حذف و مجددا آن را نصب نمایید.

تغییر آی‌پی  :

تعدادی از این مشکلات فقط برای کاربران ایرانی بروز می کند.و با تغییر ip ممکن است این مشکل از اکانت شما حذف شود.و کافیست برای ورود به اینستاگرام از VPN استفاده نمایید تا مشکل بازخوانی Feed حل شود.

ریستارت کردن گوشی :

یک توصیه برای شما برای رفع تمام مشکلات گوشی، هرزمان مشکلات گوشی یا هر یک از برنامه های گوشی حل نشد حتما یک بار گوشی را ریستارت کنید، این گزینه بهترنی راه حل و ثابت ترین راه برای حل بیشتر گوشی هاست.و مشکل بازخوانی Feed نیز با ریستارت کردن گوشی ممکن است حل شود.پس شانس خود را امتحان کنید.

اینستاگرام : آموزش روش‌های رفع مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed
مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed

وارد شدن به حساب از نسخه وب وارد :

به وسیله مرورگر خود وارد نسخه وب اینستاگرام شوید.یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل بازخوانی Feed است. و در مروگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد و از همان جا لاگین شوید.

برنامه را حذف و آخرین نسخه آن را نصب کنید :

حذف کامل برنامه و دانلود و نصب آخرین نسخه اینستاگرام از مارکت های مشهوری مانند گوگل پلی و وارد شدن مجدد به برنامه یکی دیگر از راه حل های حل این مشکل است.

دیگر راه حل‌های  :

در صورتیکه باز هم مشکل حل نشد، کافیست برای حل این مشکل مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • چک کردن صحیح بودن تایم و ساعت گوشی
  • خالی کردن حافظه‌ گوشی پر شده
  • تغییر ایمیل‌
امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *