Search
Close this search box.

چگونگی ارسال پست مشترک در اینستاگرام با استفاده از قابلیت Collab

فهرست مطالب

یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در بین تمام اپلیکیشن ها اینستاگرام است.که هر از گاهی با ویژگی های جدی خود کاربران خود را غافلگیر می کند. ارسال پست مشترک در اینستاگرام یکی  از قابلیت های جدید این پلتفرم است که در چند منطقه از جمله هند و انگلیس در دسترس است و کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند پست مشترک Collab با چند اکانت دیگر ارسال نمایند.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم.

 این ویژگی چیست و دارای چه اهمیتی دارد؟

این قابلیت به کاربران این امکان را میدهد که با یک یا چند اکانت به صورت مشترک یک پست را ارسال کنند.ویژگی Collab در بالای پست در بخش اکانت هم نام حساب کاربری و نام دیگر حساب های کاربری که پست را با آن ها به صورت مشترک ارسال کرده اید، نمایش داده می شود.

این قابلیت امکانات زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد، و اصلی‌ترین کاربرد قابلیت Collab زمانی است که اشخاص مختلف در یک کسب و کار یا صنعت قصد راه اندازی یک پویش و یا حمایت داشته باشند.بدین ترتیب به جای اینکه کاربران به صورت جداگانه بخواهند یک پست را در حساب خود منتشر کنند،به صورت مشترک با استفاده از قابلیت Collab می توانند پست را منتشر کنند.

اینستاگرام

کلا در هر موقعیتی افرادی که قصد داشته باشند، پست های مشابه را ارسال نماییند می توانند از قابلیت Collab استفاده نمایند.این پست می تواند حمایت، تبریک،چالش،تبریک و..باشد.در Collab لوکیشن، متن، تصویر، لایک، کامنت پست ها مشترک است و پست ها به صورت مشترک وایرال می شود.در حال حاضر از نظر تعداد افراد برای قابلیت Collab محدودیت 20 نفر وجود دارد که قادر به انتشار پست مشترک هستند.

چگونه پست مشترک در اینستاگرام منتشر کنیم؟

برای ارسال پست مشترک با قابلیت collab کافیست،در مرحله اول ویدئو، عکس و متنی را که قصد پست کردن آن را دارید، انتخاب و سپس کپشن مورد نظر را وارد نمایید.

  • در قسمت پایین Caption آیکونی به نام Tag People وجود دارد،که باید آن را انتخاب نمایید.
اینستاگرام :چگونگی ارسال پست مشترک در اینستاگرام با استفاده از قابلیت Collab
ارسال پست مشترک در اینستاگرام

 

  • سپس در صفحه بعدی دو گزینه Add Tag و Invite Collaborator وجود دارد، در قسمت  Add Tag قادر به اضافه کردن تگ‌های دلخواه به پست هستید،ولی در قسمت Invite Collaborator می‌توانید اشخاصی را که قصد دارید با آن‌ها پست مشترک ارسال نمایید را در ادامه جستجو و انتخاب کنید.
  • و بعد اقدام به ارسال پست کنید.در این بخش پیام دعوت شما برای ارسال پست مشترک ،برای اشخاصی که در قسمت Invite Collaborator انتخاب نموده اید ارسال می شود.اگر افراد پیام را Accept نمایند پست شما به صورت مشترک در دیگر پیج ها منتشر می شود.
امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *