Search
Close this search box.

اینستاگرام :آموزش بازیابی اکانت حذف شده

فهرست مطالب

 بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام :

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی است و ممکن است گاهی  اوقات اکانت کاربران حذف شود و یا کاربر اکانت خود را غیر فعال کند،چنانچه قصد بازگشت به این شبکه اجتماعی را دارید با ما همراه باشید تا بازیابی اکانت حذف شده را آموزش دهیم.

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام پاک شده :

ممکن است اکانت کاربران اینستاگرام به علت نقض قوانین این اپلیکیشن، حذف شود.برای بازگرداندن اکانت ترفندهای زیادی وجود دارد.چون مشکل پاک شدن اکانت مشکل سخت و پیچیده ای نیستت.و با انجام دادن مراحلی، کاربران می توانند به راحتی اقدام به بازیابی اکانت حذف شده کنند.با ما همراه باشید.

نحوه فعال کردن مجدد اکانت اینستاگرام : 

ممکن است بعد از حذف اکانت اینستاگرام، مجددا قصد داشته باشید که به حساب خود بازگردید،کافیست که مجدد به حساب  کاربری خود وارد شوید، و با ورود به پیج اکانت شما مجدد فعال می شود.

اما اگر در زمان ورود به پیج، پسورد خودتان را فراموش کرده اید.روی گزینه Forgot Password‌ در پایین صفحه تپ کنید.و بعد از انجام مراحل ریست کردن پسورد،رمز عبور جدید خود را وارد نموده ، در این مرحله برای شما ایمیلی که شامل اطلاعات کاربری و درخواست ریست کردن است ارسال می شود.روی لینک داخل ایمیل تپ کنید.به صفحه جدیدی هدایت می شوید.در این صفحه اقدام به تغییر پسورد نمایید و با رمز عبور جدید به حساب کاربری خود بازگردید.

نحوه بازیابی اکانت حذف شده دائمی :

تعدادی از کاربران هستند که به صورت دائمی اقدام به حذف حساب کاربری  خود می کنند.یعنی همه اطلاعات کاربر از تمام سرورهای اینستاگرام به صورت کامل حذف می شود.و بازیابی اکانت دیلیت شده به هیچ عنوان امکان ندارد.و کاربر با وارد کردن رمز عبور،اکانت اینستاگرام و نام کاربری امکان شناسایی برای اینستاگرام وجود ندارد.توصیه می شود قبل از پاک کردن حساب کاربری به صورت دائمی، دقت داشته باشید که اطلاعاتتان برای همیشه حذف م یشود، پس حتما از اطلاعات خود بک آپ بگیرید.

اینستاگرام :آموزش بازیابی اکانت حذف شده
بازیابی اکانت دیلیت شده

نحوه ریکاوری کردن اکانت اینستاگرام :

برای ریکاوری حساب اینستاگرام شرایطی را برای کاربران فراهم کرده است.و افرادی که قوانین اینستاگرام را نقض کرده و توسط این شبکه بلاک شده اند بسیار کاربردی است.لازم به ذکر است در این روش کاربران باید اطلاعات دقیق اعم از آدرس ایمیل،نام و نام خانوادگی را به اینستاگرام ارائه دهند.

سخت ترین مرحله ریکاوری اکانت حذف شده این است که کاربر باید یک عکس از پست ها و چهره خود به اینستاگرام ارائه دهد، در غیر اینصورت فرآیند ریکاوری متوقف می شود.و ممکن است در پروسه ریکاوری از کاربر درخواست شود که عکس سلفی گرفته و برای اینستاگرام ارسال نمایید تا مراحل تایید هویت انجام شود.و ایمیل خود را نیز ارسال نماید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *