Search
Close this search box.

اینستاگرام :چطور متوجه شویم چه افرادی که به پیج اینستاگرام ما سرک می‌کشند؟

فهرست مطالب

افراد زیادی هستند که صرفا برای سرک کشیدن و اطلاع از اوضاع دیگران اینستاگرام نصب می کنند،و فقط به مشاهده پست و استوری افراد می پردازند، ممکن است این افراد قصد های جالبی از این کار نداشته باشند،در این مطلب به بررسی و تحلیل سرک کشیدن به پیج دیگران و همچنین نحوه مسدود کردن دسترسی آنها می پردازیم با ما همراه باشید.

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک می‌کنند؟

افرادی که وارد حساب‌های دیگران شده و اصلا کامنت و یا لایکی نگذاشته و فقط از محتویات آن پیج استفاده می‌کنند، در انگلیسی Lurker یا Stalker شناخته می‌شوند. این افراد قادر به وجود آوردن مشکلات زیادی هستند و بدون فالوو کردن افراد می خواهند به پیج آنها سرک کشیده و آنها را چک کنند.جالب است بدانید، رسانه بزرگی مانند اینستاگرام به هیچ عنوان به کاربر اجازه نمی دهد که رداین افراد را بزنند، اما خوشبختانه راه های دیگری وجود دارد، با ما همراه باشید.

راه‌هایی برای پیدا کردن افرادی که به پیج اینستاگرام ما سرک می‌کشند:

در ادامه این مطلب لیست ۱۰ نرم‌افزار کاربردی رایگان برای (اندروید و iOS) جهت پیدا کردن آی دی افرادی که به پیج اینستاگرام سرک می کشند معرفی شده است؛

اینستاگرام :چطور متوجه شویم چه افرادی که به پیج اینستاگرام ما سرک می‌کشند؟
سرک کشیدن به پیج دیگران

Profile+Followers & Profile Tracker .۱:

با استفاده از نرم افزار  Profile+Followers & Profile Tracker می‌توانید مشاهده کنید چه فردی پروفایل اینستاگرام شما را چک می کند،و به راحتی می توانید متوجه شوید این افراد شما را فالو کرده اند یا خیر و یا اینکه شما را بلاک کرده اند یا خیر و پست های شما را سیو می کنند یا خیر؟با استفاده از نرم افزار Profile+Followers & Profile Trackerکه کار با آن بسیار راحت است بعد از سرک کشیدن هر فرد در قسمت نوتیفیکشن برای شما اعلانی ارسال می شود.

Follower Analyzer .۲ :

جالب ترین تجربه این است که آی دی افرادی که به اینستاگرام ما سرک می کشند، برای این کار کافیست نرم افزار Follower Analyzer را دانلود نمایید.این نرم افزار قابل استفاده برای تمام کاربران  اندروید و ios می باشد و به راحتی از اپل استور و گوگل پلی قابل دسترسی است.فقط کافیست در Follower Analyzer یک اکانت ثبت کنید، سپس این نرم افزار به طور خودکار به آنالیز فالوورها و پروفایل شما می پردازد.و همچنین آی دی افرادی که پروفایل شما را چک می کنند در اختیارتان قرار می دهد.

۳. Fllower Insight :

نرم‌افزار Fllower Insight به طور مدام در مورد افرادی که پروفایل شما را چک کرده اند ، اعلام می کند،و هر زمان که فردی کاری مرتبط با پروفایل و پست و استوری و ویدئو شما انجام دهد به شما در نوتیفیکیشن اعلام می شود.

۴. InReports :

برای شناسایی استاکرها اگر می‌خواهید چند نرم‌افزار داشته باشید، قطعا باید نرم افزار  InReports داشته باشید. این اپ یک تحلیلگر عالی در زمینه  فالوور و استوری، و شناسایی استاکرهای پروفایل اینستاگرام و استوری‌های شما می باشد.

ویژگی‌ InReports :

  • مشاهده این که چه فردی پروفایل اینستاگرام شما را چک می‌کند
  • چه فردی استوری شما را مشاهده کرده اما  از فالوورهایتان نیست
  • یک آمار کلی در مورد فالوورهای جدید، فالوورهای حالت روح و فالوورهای از دست رفته به شما می‌دهد
  • مشاهده اینکه چه فردی مخفیانه استوری شما را چک و مشاهده می کند
  • پست، ویدئو و عکس پروفایل با آن دانلود می‌کنید
  •  زمان طلایی برای انتشار پست‌ها و استوری‌هایتان را به شما می‌گوید

۵. Find My Stalker :

تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای مشاهده استاکرهای استوری اینستاگرامشان به سراغ نرم افزار Find My Stalker می روند.

ویژگی‌ Find My Stalker:

  • مشاهده فردی که پروفایل را چک کرده.
  • مشاهده فردی  که عکس پروفایل را چک کرده است
  • تجربه و تحلیل میزان بازدید پست‌ها و ویدئوها و بیشترین و کمترین بازدیدهای پست اینستاگرام

Find My Stalker را برای اندروید دریافت کنید

۶. FollowMeter

برای مدیریت اکانت اینستاگرام  Find My Stalker بهترین نرم افزار است.

با FollowMeter چه فعالیت هایی می‌توان انجام داد؟

  • اطلاع یافتن از اینکه چه فردی به صورت مخفیانه پروفایل را مشاهده کرده است.
  • پیدا کردن فالوورهای حالت روح
  • اطلاع از اینکه چه افرادی پست‌های شما را دوست دارند
  • پیدا کردن اینکه چه افرادی شما را فالوو یا آنفالو کردند،
  • در بخش Discover فالوورهای بیشتری بگیرید

این نرم‌افزار  حدودا ۳ میلیون کاربر فعال دارد.

۷. Stalker Reports  :

کار با نرم‌افزار Stalker Reports بسیار آسان  و راحت است ، همچنین نرم افزار  آمار دقیقی از فعالیت افراد در صفحه شخصی شما در اینستاگرام فراهم می‌آورد.و قادر به شناسایی استاکرها، لیست افرادی را که شما را آنفالو، بلاک و یا هرگز فالو بک نکرده اند می باشد.با شناسایی استاکرها می توانید به راحتی به یک پیام به آنها اطلاع دهید و امنیت پیجتان را به رخ آنها بکشید.

تعدادی نرم‌افزار iOS برای شناسایی کسانی که مخفیانه از صفحه شما بازدید می‌کنند:

۸. Visitors Pro :

با دانلود و نصب نرم افزار Visitor Pro بعد از محاسبات اتوماتیک، آمار دقیقی از فعالیت‌ استاکرهای صفحه اینستاگرامتان در اختیار خواهید داشت؛

۹. Analyzer Plus :

سرعت بالا و دقت زیادی نرم افزار Analyzer Plus موجب شده به عنوان بهترین نرم افزار برای شناسایی استاکرهای ایسنتاگرام شناخته شود.

۱۰. Profile + Unfollowers

اگر به دنبال جستجوی بیشتر در مورد فعالیت اشخاص روی صفحه شخصی اینستاگرامتان هستید، بهترین انتخاب Profile +Unfollowers می باشد.با کمک این نرم افزار یک آمار دقیق از اشخاصی که پست و عکس های شما را می بینند خواهید داشت،استفاده از نرم افزار Profile +Unfollowers بسیار راحت است و به صورت رایگان دانلود می شود.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *