برای خرید پیج اینستاگرام دست نگه دارید و به این نکات توجه کنید:

انتشار یک پست تستی قبل از خرید :

از راه هایی که می توان از واقهی بودن پیجی مطلع شد این است که از مدیریت پیج درخواست کنید،که یک پست جدید روی پیجش منتشر کند،تعداد لایک هایی که در 1 الی 2 ساعت اول بعد از انتشار پست گرفته می شود،بهترین ملاک برای واقعی بودن فالوورها می باشد.

بررسی لایک کننده ها و فالوورهای پیج:

مشاهده لایک های آخرین پست های درون پیج با تعداد میزان فالوورهای پیج یکی از راه های مهم برای تشخیص واقعی بودن فالوورهای یک پیج است.و با مشاهده تعداد لایک های یک پست می توانید به فیک و حقیقی بودن پیج پی ببرید. و با مشاهده پروفایل فردی که لایک می کند می توانید متوجه شوید که واقعا دنبال کننده پیج می باشد یا خیر؟ البته این کار را برای تست در مرحله قبل نیز قابل اجرا می باشد،تا مطمئن شوید که صاحب پیج در زمان انتشار پست لایک فیک گرفته است یا خیر؟

اینستاگرام :چند نکته مهم که در زمان خرید پیج اینستاگرام باید در نظر بگیرید.
نکات خرید پیج

اسم و پروفایل فالوورهای پیج را بررسی کنید :

نام پروفایل افراد حقیقی مشخص است اما پروفایل های فیک معمولا نامشخص و عموما خارجی هستند.معمولا فالوورهای فیک که با استفاده از ربات فالوور خریداری کرده اند نام های بی معنی و مفهوم است،و مشخص است که این پروفایل ها فیک هستند،در زمان خرید پیج حتما 100 تا از پروفایل های پیج را مورد بررسی قرار دهید.و اگر بین 50 تا 100 تا از پروفایل ها واقعی باشند، کمی بسیار امیدوار کننده است.

دنبال خرید پیج اینستاگرام ارزان نباشید:

به هیچ عنوان اقدام به خرید پیج های ارزان قیمت نباشید،چون هیچ ارزانی بی علت نیست.چون پیج های ارزان قیمت دارای فالوورهای فیک خارجی هستند،و درصد لایک و اینگیجمنت زیر ۰٫۱ درصد می باشد.

خرید حضوری پیج اینستاگرام :

اگر دارای شرایط خرید حضوری هستید،حتما به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید،تا به هیچ عنوان سرتان کلاه نمی رود.مخصوصا افرادی که می خواهند اقدام به خرید پیج 1mکا فالوور یا 500 کا فالوور را دارند حتما باید اقدام نمایند.به عنوان نمونه اگر قصد داشته باشد در جلوی شما پستی را در پیجش منتشر کند،هیچ گونه لایکی را در این مدت زمان کوتاه نمی تواند بگیرد.و تا حد زیادی به واقعی بودن پیج پی میبرید.

یکی از راه هایی که می توانید به واقعی بودن پیج اینستاگرام پی ببرید،از صاحب پیج درخواست کنید تا وارد قسمت Insight  اینستاگرام شود، تا به بررسی تعامل بین پیج و مخاطبان بپردازید.