افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

بالا بردن  بازدید ریلز اینستاگرام : ریلز اینستاگرام از قابلیت های جدیدی است که به تازگی به این اپلیکیشن  افزوده شده است و با استفاده از آن، کاربران می توانند محتواهای ویدئویی کوتاه و جذابی را درست کنند و با دنبال‌کنندگانشان به اشتراک بگذارند. ریلز امکانات مختلفی دارد که با استفاده از آنها می توان کیفیت و جذابیت محتواهای ویدئویی را دو چندان کرد.

اما ممکن است با قابلیت ریلز به طور کامل اشنا نباشید برای اشنایی بیشتر به مطلب ریلز اینستاگرام سر بزنید که در آن توضیحات جامع و مفصل در این باره داده شده است.

البته نکات دیگری هم در باره افزایش بازدید ریلط اینستاگرام گفته شده است: افزایش بازدید reels

 

برای آنکه ریلزهایی که درست می کنید بیشتر دیده شوند، باید محتوای جذاب تولید کنید، به طور منظم پست بگذارید و ریلزهایی را که درست میکنید را در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شوند. در ادامه با روش های افزایش بازدید ریلز اینستاگرام اشنا خواهید شد.

افزایش بازدید ریلز

روش های افزایش بازدید reels instagram

  1. خرید لایک ریلز
  2. استفاده از موزیک های ترند شده و محبوب بر روی ریلز
  3. استفاده از هشتگ های مرتبط
  4. نوشتن کپشن مرتبط با ریلز
  5. به کار بردن محتوای پرسش و پاسخ و CTA

 

1. خرید لایک reels

این روش از انجایی که یکی از بهترین روشهای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام است به کسانی که تازه به اینستاگرام پیوسته اند و هنوز تعداد فالوورهایشان در این اپلیکیشن زیاد نیست توصیه می شود. مزیت خرید لایک ریلز این است که تصویر بهتری برای شما و پروفایلتان به ارمغان می آورد و این امکان که بازدیدکنندگان به دیدن محتواهایی که درست می کنید ترغیب شوند و تبدیل به فالوورهایتان شوند، بیشتر خواهد شد.

 

خرید لایک ریلز

 

2. استفاده از موزیک های ترند شده و محبوب بر روی ریلز

همانطور که می دانید یکی از قابلیت های ریلز امکان افزودن صدا یا موسیقی به ویدئو است. با این حساب یکی دیگر از کار هایی که برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام می توانید انجام دهید استفاده از صداها و موسیقی های ترند شده و محبوب بر روی ریلز است. اینستاگرام طوری برنامه نویسی شده است که موسیقیی را که در میان کاربران محبوب باشد را به انها پیشنهاد میکند و برایشان در فید قرار میدهد که ویدئویی هایی را که در آنها از این موسیقی ها استفاده شده است را ببینند. استفاده از این موسیقی های محبوب شانس دیده شدن ریلزهای شما را نیز بیشتر خواهد کرد.

 

موزیک ترند روی ریلز

 

3. استفاده از هشتگ های مرتبط

استفاده از هشتگ ها یک روش عالی و موثر برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام و شناساندن محتوای تولیدشده به الگوریتم اینستاگرام خواهد بود.

در واقع هشتگ هایی که به ریلزها اضافه می کنید تا حدودی نقش سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت ها را ایفا می کنند. الگوریتم اینستاگرام نیز این هشتگ ها را  تحلیل می کند و بر اساس نتایج این بررسی ویدئوی شما را به کاربران مرتبط پیشنهاد می کند.

البته ناگفته نماند که از نوشتن هشتگ یا استفاده از هشتگ های کلی پرهیز کنید و فقط هشتگ هایی که در اینستاگرام موجود هستند و کاملا به محتوای ریلزهایی که درست می کنید مرتبط هستند را به کار بگیرید.

هشتگ های مرتبط با ریلز

4.نوشتن کپشن مرتبط با ریلز

از انجایی که اینستاگرام  امکان جستجو برای کلمه های کلیدی را در چند کشور در اختیار کاربران گذاشته است می توان پیش بینی کرد که این برنامه  نخستین قدم ها را به سوی تبدیل شدن به یک موتور جستجوی قدرتمند برمی دارد. بنابراین سعی کنید کپشن های خوبی برای ریلزهایی که درست می کنید در نظر بگیرید و تا جایی که میتوانید، در آنها از کلمات مرتبط با محتوای ریلز، استفاده کنید.

 

5.به کار بردن محتوای پرسش و پاسخ و CAT

CAT (Call To Action) یا همان فراخوان برای اقدام زمانی به وجود می اید که شما در انتهای ویدئویی که درست می کنید، از کاربران بخواهید که اگر سؤالی راجع به آنچه درباره اش صحبت کرده اید دارند، در قسمت کامنت ها از شما بپرسند. با اینکار در واقع امکان آن که بازدیدکننده باز هم از محتوای شما دیدن کنند بیشتر خواهد شد. سعی کنید که در ویدئوهای بعدیتان سؤال های پرتکرار کاربران را پاسخ دهید تا ارزش افزوده مطالب را برایشان دوچندان کنید.

 

 

در پایان

ریلز امکانات و قابلیت های زیادی را  در اختیار کاربران قرار میدهد و به همین خاطر در یکی دو سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر بتوانید درست و خلاقانه از آن استفاده کنید و محتوای خوب بسازید، شانس دیده شدن خود را افزایش خواهید داد و دنبال کنندگان بیشتری پیدا خواهید کرد.

 

امتیاز به این مطلب post
نگین شکوری

سلام من نگین شکوری کارشناس رشته مترجمی آلمانی که در حال حاضر تدریس زبان انگلیسی و برنامه نویسی و همینطور تولید محتوا فعالیت می کنم. علاقه زیادی به زبان پایتون دارم و درحال یادگیری می باشم و علاقه زیادی در علم فناوری اطلاعات دارم که یکی از این علایقم، تولید محتوا می باشد.

Share
Published by
نگین شکوری

مطالب اخیر

آموزش ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی Copy.ai + کاربرد آن

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری‌های جدید هستیم. هوش مصنوعی یکی از این ابر…

% روز قبل

هوش مصنوعی: تولید محتوا Jasper.ai جاسپر + نحوه کارکرد و مزایا و معایب

انسان توانسته است با ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه تکنولوژی و فناوری‌های نوین،…

% روز قبل

instagram: آموزش اضافه و پخش کردن موزیک در پروفایل اینستاگرام

  مانند فیسبوک، اینستاگرام نیز یک ویژگی جدید موسیقی به بخش  پروفایل اضافه کرده است.…

% روز قبل

instagram: اخبار ویژگی پخش آهنگ در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد آهنگ…

% روز قبل

هوش مصنوعی: همه چی درباره ChatGPT + نحوه استفاده

یکی از موضوعاتی که امروزه همه درباره آن صحبت می‌کنند، هوش مصنوعی و ابزارهای مربوط…

% روز قبل

instagram: الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی که حساب کاربری با محتوای کم دارند

تازگی اینستاگرام فضای عادلانه‌تر و بهتری برای تولید کنندگان محتوای اصلی و محتوا سازان کوچک…

% روز قبل