آموزش قرار دادن متن آماده در دایرکت اینستاگرام:
این قابلیت برای حسابهای با حجم زیادی از پیام (دایرکت مسیج Direct Message) طراحی شده تا صاحبان این حسابها جواب های یکسان به دهها سوال مطرح شده بدهند.
اگر حسابتان آنقدر هم شلوغ نیست، باز هم میتوانید از این قابلیت برای:
- جواب به پرسش های متداول در مورد ساعات کاری، زمان ارسال کالا، چگونگی رزرو و…
- ضمنا می توانید اقدام به ارسال لینک به پستهای وبلاگی جدید و یا محتوای دیگر سایتها
- و اشتراک کدهای تخفیف بین فالوورهای منتخب و یا خوشامدگویی به فالوورهای جدید
استفاده نمایید.
چگونگی فعالسازی Business اکانت یا Creator اکانت:
قابلیت Saved Replies یا جواب های ذخیره شده، تنها با فعالسازی بیزنس اکانت یا کریتور اکانت امکان پذیر است.
کافیست در قسمت Settings وارد بخش Account شده، به قسمت پایین اسکرول کنید و گزینه Switch to Professional Account را انتخاب نمایید. سپس نوع حساب مد نظرتان را از بین دو گزینه Creator یا Business انتخاب نمایید.
نام این قابلیت در هر دو اکانت، جواب های ذخیره شده یا همان Saved Replies است.
چگونه از ویژگی Saved Replies اینستاگرام استفاده کنیم؟
- در اولین مرحله وارد حساب اینستاگرام خود شده و در قسمت بالا و سمت راست روی نماد منو ضربه بزنید.
- وارد قسمت تنظیمات (Settings)، و بعد Business یا Creator (بسته به نوع حساب) و بعد از آن قسمت Saved Replies شوید.
- در بخشSaved Replies، علامت + که در قسمت بالا سمت راست قرار دارد را انتخاب نمایید.
پیام خود را در قسمت Message بنویسید و در بخش Shortcut، عنوان پیام را وارد نمایید. به عنوان نمونه ؛اگر پیام شما در مورد اطلاعات چگونگی رزرو است، در قسمت Shortcut عبارت رزرو را تنها و بدون فاصله تایپ کنید.
4.در آخرین مرحله در سمت راست و بالا تیک ، پاسخ خود را ذخیره نمایید.
نحوه ارسال پاسخهای ذخیره شده اینستاگرام:
کافیست برای ارسال پاسخهای ذخیره شده در زمان ارسال پیام، در سمت راست تایپ پیام روی علامت + ضربه بزنید و گزینه سوم از راست را انتخاب نمایید.و سپس پاسخ منتخب را از بین پاسخ های ذخیره شده انتخاب و ارسال نمایید.