ارسال پیشنهاد در مورد محصول مورد نظر:
جدای از تمام نکاتی که در مورد صفحه محصولات لینکدین بیان شد،کاربران لینکدین می توانند پیشنهادات و نظرات خود را در مورد محصول مورد نظر و در همان صفحه بیان و ارسال نمایند.و با دیگر کاربران لینکدین در میان بگذارند.
درخواست دمو:
علاوه برقابلیت های ذکر شده صفحه محصولات یک قابلیت جالب دارد و اینکه کاربران می توانند از بخش های مختلف این صفحه استفاده کنند.امکاناتی که افراد می توانند از صفحه محصولات داشته باشند شامل صفحه تماس با صاحب برند و محصول برای ارائه توضیح بیشتر.در خواست دمو و… می باشد.

صفحه محصولات در لینکدین
گفتار پایانی:
بااین حال جزئیات صفحه محصولات نشان میدهد که لینکدین همچنان به ریشه خود پایبند است. بخشی از صفحه محصولات به معرفی افراد حرفهای و متخصص در آن زمینه اشاره میکند؛ بهصورتیکه فهرستی تصادفی از افرادی با حوزه فعالیت مرتبط با محصول به کاربران ارائه میشود و امکان برقراری ارتباط با آنها نیز در نظر گرفته شده است.
منبع:جمع آوری از سایت هایی مانند زومیت،همیارسئو،مارکتور