تاثیر لینکدین بر سئو سایت :
گوگل در سال 2010 اعلام کرد که شاخصه های شبکه های اجتماعی مثل تعداد لایک ها،اشتراک گذاری و تعداد دنبال کنندگان و.. از عوامل موثر تاثیر گذار در رتبه بندی آنهاست. ولی در سال 2014 مت کاتز (Matt Cutts) با انتشار ویدئویی از گوگل وب مستر اعلام کرد که شاخصه های اجتماعی تاثیری برا رتبه بندی در جست و جو گرها ندارد.
موتور جستوجوی بینگ :
در سال 2010 موتور جست و جو گر بینگ اعلام کرد که در هنگام رتبه بندی اعتبار اجتماعی (Social Authority) به حساب های کاربری دقت زیادی دارد و با اولویت بندی متغیر مختلف،فهرست جستجو را ره روز رسانی میکند.
با تمام تناقضات اعلام شده در گزارش ها،فراموش نکنید که چشم انداز موتورهای جستجگو گر در حال تغییر و به روز رسانی است.و بیان این نکته که تاثیر شاخصه های اجتماعی در رتبه بندی موتورهای جستجو گر بی تاثیر است،به این معنا نیست که این رتبه بندی هیچگاه رخ نخواهد داد بلکه ممکن است در آینده ای نه چندان دور این اتفاق بیافتد. چونموتورهای جستجوگر مدام به دنبال و تلاش برای جستو جوی تجربه های شخصی ساز شده هستند تا آنها را برای جستجو کنندگان ارائه دهند.پس احتمال اینکه روزی شاخصه های شبکه های اجتماعی در رتبه بندی موتورهای جستجو گر قرار بگیرد دور از ذهن نیست.البته در حال حاضر هم با کمی سرچ در موتورهای جستجو گر متوجه می شوید که موتورهای جستجو گر به شاخصه های شبکه های اجتماعی اهمیت می دهند،چون بسیاری از مطالبی که به نمایش می گذارند، بی ربط به شبکه های اجتماعی مانند؛اینستاگرام،لینکدین توییتر و… نیست.
مقالات و تاثیر لینکدین در سئو سایت:
هنگامی که شما در سایت خود مقالات تخصصی ارائه می دهید،یکی از بهترین شبکه های برای انتشار مقالات،لینکدین است.چون همه کاربران در این شبکه اجتماعی به دنبال مطالب تخصصی هستند.و هر موضوعی به غیر از مطلب اصلی انتشار پیدا کند موجب تخریب صفحه کاربری شما می شود و ممکن است کاربرانی مطلب انتشار شده را به لینکدین گزارش کنند.
اگر شما در سایت خود مقالات تخصصی قرار میدهید، یکی از بهترین کانالها برای بهاشتراکگذاری مطالبتان، لینکدین است؛ زیرا در این شبکه همه به دنبال مطالب تخصصی هستند و هر مطلبی که غیر از موضوع اصلی قرار داده شود، نهتنها باعث تخریب صفحۀ کاری شما میشود، بلکه احتمال دارد افراد آن مطلب را به لینکدین گزارش کنند.و دقت داشته باشید که مقاله های(Article) انتشار داده شده در لینکدین در موتورهای جستجو نمایش داده می شود و مطالب (Post) انتشار داده شده در لینکدین در موتورهای جستجو نمایش داده نمی شود.