Search
Close this search box.

آموزش پینترست و تکنیک های طلایی جهت افزایش فالوور در پینترست

فهرست مطالب
پینترست چیست ؟ شبکه اجتماعی پینترست  بر محور عکس و ویدیو است و شما میتوانید به راحتی تمام  عکس و یا ویدیو خود را در آن به اشتراک بگذارید یا به اصطلاح برد کنید و افراد می توانند اکانت شما را دنبال و عکس ها و ویدیو های شما را ببیند.در این مطلب آموزش پینترست و تکنیک های طلایی جهت افزایش فالوور در پینترست بیان می شود.با ما همراه باشید.

 آموزش پینترست و تکنیک های طلایی جهت افزایش فالوور در پینترست
آشنایی با پینترست

آموزش پینترست و تکنیک های طلایی:

شباهت برد و هشتگ:

نکته مهم در پرینترست این است  که شما میتوانید برد های مختلف را دنبال و عکس هایی را که به یک موضوع شباهت دارند در صورت اضافه شدن تصاویر بیشتر باهم آپدیت شود بردها مانند هشتگ در اینستاگرام هستند.

تاریخچه پینترست:

پینترست در سال 2009 توسط بن زیلبرمن به وجود آمد و تا سال 2011 رشد باورنکردنی داشت و جزء شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب در سرتاسر جهان قرار گرفت پینترست از سال 1391 در ایران وجود گذاشت و در حال حاضر یک شبکه اجتماعی در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.

علت محبوبیت پینترست در بین مخاطبان چیست ؟

با یک سرچ کوچک در گوگل می توانید متوجه شوید که پینترست متناسب با سلیقه تمام مخاطبان و کاربران ایده های جذاب دارد و می تواند تمام سلایق مخاطبان خود را پاسخگو باشد.

علت استقبال افراد از اینستاگرام نسبت به پینترست چیست ؟

پینترست یک شبکه اجتماعی تصویر محور است اما محتوا های آن با اینستاگرام متفاوت است و  در اینستاگرام  کیفیت عکس نسبیت به پینترست کم کیفیت تر و محتوا بی کیفیت است اما  وقتی شما دنبال ایده در قسمت دکوراسیون کافی شاپ باشید یکی از هشتگ های اینستاگرام را باز کنید ممکن است ست ها  صدها  محتوای نامناسب که اصلاً ربطی به موضوع شما ندارد  رو به رو شوید  اما در مقابل اینستاگرام ،پینترست در کوتاهترین زمان  تصاویر دلخواه شما را  بر روی صفحه به شما نشان می دهد.

مزیت های هوش مصنوعی پینترست:

هوش مصنوعی که توسط پینترست  تشکیل شده است گوگل را  در شناخت تصاویر  کمک می کند  به محض اینکه شما تصویر  یکی از لوازم  خانگی را باز کنید مصنوعی  به شما کمک می کند  و  هزاران تصویر مرتبط با خواسته شما را  در پیش چشمتان می گذارد  و با استفاده از  رنگ زرد  تمام عکس های نامرتبط با خواسته شما را  از صفحه گوشی تان پاک میکند.

تاثیر پینترست بر کسب و کار:

طبق آخرین تحقیقات و آمار  80تا 85 میلیون  کاربر فعال  هرچند این تعداد کاربران  به تعداد کاربران اینستاگرام نمی رسد. موضوع مهمی که کاربران اینترنت است  در آن  با آن مواجه هستند  این است که  کیفیت  عکس های پینترست  نسبت به اینستاگرام بسیار زیاد است.  اگر شما  بخواهید شبکه اجتماعی فعال خوبی داشته باشید و مشتریانتان  شما  وفادار بمانند ،می توانید روی پینترست سرمایه گذاری کنم و یک نکته جالب این است که  کاربران پینترست پول بیشتری برای خرید محصولات خرج می کنند.

انتشار پست به راحتی:

یکی از قابلیت‌های پینترست  این است که شما به راحتی می‌توانید  پست ها را به اشتراک گذاشته ولی این که منبع آن را نیز بگذارید  و به راحتی می توانید  تمام کاربران و به راحتی  به سایت خود هدایت کنید و اگر در مورد سئو  اطلاعات کافی داشته باشید  میدانید که با ورود یک فرد  از یک شبکه اجتماعی به وبسایت و مدت زمانی  که در وبسایت شما می چرخد، باعث افزایش رتبه شما می شود.

 آموزش پینترست و تکنیک های طلایی:

برای اینکه یک کاربر حرفه ای پینترست  تبدیل شوید بهتر است آموزش با پینترست را  فرا بگیرید  این شبکه اجتماعی کار با اینترنت  بسیار آسان تر از اینستاگرام است.

 آموزش پینترست و تکنیک های طلایی جهت افزایش فالوور در پینترست
آشنایی با پینترست

ثبت نام در پینترست:

ابتدا باید در پینترست ثبت نام کنید.اما چگونه ؟ به راحتی  وارد سایت پینترست شده و در صفحه گزینه را انتخاب کنید  شما به یک کادر جدید به هدایت می شوید.و با یک ایمیل  ایا اکانت گوگل به فیس بوک انجام می شود  اگر قصد ثبت‌نام در این پینترست را با ایمیل دارید .در قسمت اول ایمیل در قسمت دوم رمز اکانت  قسمت سوم سن خود را وارد کنید  گزینه continue را لمس کنید. در ادامه پینترست برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر  سوالاتی از شما می پرسد  که در بالای صفحه ظاهر می شود  و بعد از جواب دادن  گزینه next را  کلیک کنید  صفحه بعد هدایت می شوید حتما جنسیت خود را مشخص نمایید  در صفحه بعد نام کشور و زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید دقت داشته باشید که پینترست از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند توصیه می کنیم زبان انگلیسی را انتخاب نموده و وارد صفحه شوید در این صفحه میتوانید موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید.هوش مصنوعی پینترست هنگام  ورود شما محتواهای مربوط به علایق مورد نظر شما را برایتان به نمایش بگذارد در این مرحله شما باید ۵ دسته بندی را انتخاب کنید به راحتی شما در پینترست عضو شدید.

 آموزش پینترست و تکنیک های طلایی جهت افزایش فالوور در پینترست
آشنایی با پینترست

آموزش کار با پینترست:

در اولین مرحله شما باید پروفایل صفحه خود را انتخاب نمایید  در بالای صفحه سه گزینه وجود دارد ؛

  • گزینه +  که از آن می توانید  برای ایجاد پست جدید و برد استفاده نمایید.
  • گزینه خودکار که به کمک آن می توانید اکانت کاربری خود را ادیت نمایید.
  • گزینه دو  فلش که به کمک این گزینه  می توانید اطلاعات پروفایل خود را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشته و کپی کنید.

نکته مهم :

در گذاشتن پست  شما قبل از  اشتراک گذاری  عکس در پینترست  باید  برد را ساخته باشید تا به راحتی بتوانید روی تصاویر پین کرده و به اشتراک بگذارید .

آموزش جستجو در پینترست:

برای جستجو در پینترست  کافیست در کادر جستجو در سایت رفته  و متن خود را در این کادر تایپ کنید.  متوجه می‌شوید که تعداد زیادی از تصاویر  روی صفحه برای شما به نمایش گذاشته می شود و شما می‌توانید  هرکدام  از تصاویر را که مایل هستید روی آن کلیک کرده  و با کلیک روی هر تصویر دسترسی  به برد آن تصویر  مرتبط شده  و روی آن و هدایت می شوید.

 آموزش پینترست و تکنیک های طلایی جهت افزایش فالوور در پینترست
آموزش پینترست

گزینه SAVE:

در این مرحله به کمک گزینه save تصویر مورد نظر خود را ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی آن را پیدا کنیم در انتها شما می توانید در پایین صفحه با اسکرول کردن به تصاویر مرتبط با تصویر خود دسترسی داشته باشیم آشنایی با اصطلاحات و دکمه های منوی پینترست پین کردن هر تصویر که در پینترست منتشر می شود به نام پین شناخته می شود این برد شامل یک سری تصاویر مربوط به یک کلمه خاص است مانند هشتگ در اینستاگرام  است.

آشنایی با اصطلاحات پینترست:

  • Pin :  تمام عکس هایی که در  پینترست منتشر و آپلود می شود پین می نامند.
  • PinBoard : پین برد شامل تمام تصاویر مربوط به یک کلمه خاص است مانند هشتگ
  • Pinning : اشترک گذاری تصاویر
  • RePin :  هنگامی که شما تصویر یک  کاربر دیگر را در اکانت خود منتشر کنید ریپین می گویند.
  • Pinner :  وقتی  کاربر عکس و پستی در پینترست آپلود کند پینر می گویند.
  • Mention : وقتی  آیدی  و اکانت شخص دیگری را در اکانت خود پین کنید منشن می گویند.
  • Promoted Pins : با این گزینه در پینترست می توانید پین های دلخواه خود را در قسمت جستجو قرار دهید.
  • Rich Pins :  با استفاده از این گزینه می توانید اکانت های بیزینسی را پین کنید و به اشتراک بگذارید.
  • Source Link :صفحه و ب و آدرس سایت مورد نظری که پست در آن پین شده .

 آشنایی با دکمه های پینترست:

  • home:  گزینه home  شبیه به اکسپلور اینستاگرام است. در این قسمت تصاویر و محتوایی برای شما به نمایش گذاشته می شود که در لیست علاقه مندی های شما قرار گرفته است و هوش مصنوعی پینترست این تصاویر و محتوا ها را برای شما به نمایش می گذارد.
  • گزینه زنگوله:  در این قسمت اخبار و محتواهایی که مورد علاقه شماست پینترست به شما اطلاع می دهد.
  • گزینه پیام: این قسمت هم جایی برای اشترک گذاری شبکه های اجتماعی دیگر و پیام شما با دیگر کاربران است.

آشنایی با قسمت پروفایل پینترست:

روی قسمت آیکون پروفایل کلیک کنید .شما به یک صفحه هدایت می شوید که شامل گزینه های جدیدی است.شامل گزینه های زیر؛

  • following:  این گزینه نشان می دهد که شما در پینترست چه کاربرانی را دنبال کرده اید.
  • followers: این گزینه تمام کاربرانی که شما را دنبال می کنند نشان می دهد مانند اینستاگرام
  • boards: لیست تمام بردهایی که در اکانتتان ساخته اید به نمایش می گذارد.
  • pins: در این گزینه لیست تمام پست ها را که انتشار داده اید مشاهده نمایید.
  • topic: این قسمت لیستی از بردهای  Pinterest است که بنا به سلیقه شما برایتان به نمایش داده می شود.
  • tries:  در مورد پین هایی است که در گذشته باز کرده اید و نظری در مورد آن داده اید نشان داده می شود.
 آموزش پینترست و تکنیک های طلایی جهت افزایش فالوور در پینترست
آشنایی با پینترست

گفتار پایانی:

دوستان عزیز در این مقاله سعی شد در مورد آموزش پینترست و تکنیک های  آن نکته های جالبی بیان شود امیدوارم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد.

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *