Search
Close this search box.

مزایا و معایب استفاده از پینترست و نحوه کسب و کار در پینترست

فهرست مطالب

در پینترست می توان به راحتی کسب و کار راه اندازی کرد و حتی از اینستاگرام نیز درآمد بیشتری کسب نمود.اما باید تمام مزایا و معایب استفاده از پینترست را بلد باشید.در این مقاله در مورد مزایا و معایب استفاده از پینترست و نحوه کسب و کار در پینترست نکات جذابی بیان کینم با ما همراه باشید.

مزایا و معایب استفاده از پینترست و نحوه کسب و کار در پینترست
مزایا و معایب پینترست

نحوه کسب و کار در پینترست:

در هنگام ثبت نام در پینترست با گزینه بیزینس مواجه شده اید که با این کزینه می توانید یک اکانت تجاری برای خودتان بسازید و از ویژگی خاص این شبکه اجتماعی بهره ببرید.

چگونگی بیزنس شدن اکانت:

بعد از ثبت نام در پینترست برای تجاری کردن اکانتتان در گزینه سمت راست قسمت بالا پینترست از شما سوالی در مورد بیزینس می پرسدو شما آن را کامل کنید.

آشنایی با گزینه های بیزنس پینترست:

Rich Pins :

اکانت های بیزینسی پینترست برای تبلیغ بیشتر می توانند از ریچ پین استفاده کنند..ریچ پین ها  پست هایی هستند که باعث افزایش فالوور می شوند.

Product Pins :

پین محصول به کاربران اجازه می دهد که محصولات سایت خود را در پینترست منتشر کنند.و قیمت آنها را مشخص و به وسیله لنک آنها را به صفه های سایتشان هدایت کنند.این مزیت در پینترست برای کالای فیزیکی و مجاز است و این قابلیت برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

Recipe Pins:

با استفاده از این گزینه  می توانید تمام دستورات آشپزی را در اختیار کاربران خود بگذارید.

مزایا و معایب استفاده از پینترست و نحوه کسب و کار در پینترست
مزایا و معایب پینترست

Article Pins :

با توجه به نام این گزینه برای مقالات مورد استفاده قرار می گیرد.و با استفاده از این گزینه می توانید قسمتی از مقاله و نویسنده و… را در کنار پین به اشتراک بگذارید.

App Pins :

این گزینه به برنامه نویسان کمک فراوانی می کند..و به کمک ریچ پین و گزینه پین شده کاربرد به راحتی می تواند در پینترست اپلیکیشن مورد نظر خود را در پینترست دانلود نمایید.البته این گزینه برای اپلیکیشن های ios فعال است.

مزایا و معایب استفاده از پینترست و نحوه کسب و کار در پینترست
مزایا و معایب پینترست

مزایای استفاده از پینترست:

استفاده از پینترست مزایای زیادی دارد از جمله؛

1- به صورت نامحدود می توانید عکس انتشار دهید.

2- در اکسپلور  پینترست همه نوع تصویر در اندازه های مختلفی وجود دارد،در صورتی که اینستاگرام در گذاشتن تصویر و ابعادآن محدودیت هایی دارد.

3- با پینترست می توانید به راحتی از آن استفاده کنید چه در تلفن همراه چه در کامپیوتر.اما اینستاگرام و بسیار از شبکه های اجتماعی این مزیت را ندارد.

مزایا و معایب استفاده از پینترست و نحوه کسب و کار در پینترست
مزایا و معایب پینترست

4- در پینترست به راحتی می توانید لینک را به تصاویر خود پین کنیدو از فالوورهای خود بخواهید که از طریق لینک به وب ساییتان بروند و شما را دنبال کنند..

معایب پینترست:

1- یکی از معایب پینترست محدودیت در ویدئو و انتشار آن است.

2- برای انتشار ویدئو حتما باید از اکانت بیزنسی استفاده کنید.

3- برای انتشار ویدئو کانت های پولی و پریمیوم اجازه انتشار ویدئو در پینترست را دارند

4- برای اینکه بتوانید ویدئو های خود را در پینترست انتشار دهید، می توانید مانند؛ تمام کاربران عادی ویدئو خود را کاور کررده و در وب سایت خود بگذارید و مخاطبان خود را به سمت وب سایت خود هدایت نمایید.و یا لینک ویدئو را منتشر کنید تا مخاطبان شما با کلیک روی لینک بتوانند به راحتی ویدئو را ببینند.

گفتار پایانی:

دوستان عزیز در این مقاله سعی شددر مورد مزایا و معایب استفاده از پینترست بیان شد.امیدواریم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *