Search
Close this search box.

اینستاگرام :سرویس Reels اینستاگرام میزبان تبلیغات می شود

فهرست مطالب

تبلیغات در سرویس Reels اینستاگرام :

طبق گزارشات فیسبوک تبلیغات را برای تمام کاربران در سرویس Reels اینستاگرام راه اندازی کرد و کاربران به راحتی می توانند در آمدزایی داشته باشند.و بهترین راه برای کشف محتواهای جدید در اینستاگرام است.

تبلیغات در سرویس Reels اینستاگرام :

طبق گزارشات اعلام شده شرکت فیسبوک برای تمام کاربران خود در کل جهان سرویس Reels اینستاگرام و تبلیغات در آن را راه اندازی کرده است. اولین آزمایش این قابلیت در ماه آوریل به صورت ویدئو در کشورهای برزیل،آلمان، استرالیا و هند آغاز شد.این آزمایش با برندهای معروفی مانند نت فلیکس، اوبر ، بی ام و  لوییس ویتون آغاز شد.

مدیر عامل اینستاگرام جاستین اوسوفکسی  اعلام کرد؛ Reels یکی از عالی ترین راه ها برای جستجوی محتواهای جدید در اینستاگرام است و تبلیغات متناسب با آن. و تمام برندها از کوچک ترین برند و بزرگترین برندها می توانند از این ویژگی استفاده نمایند.

سرویس Reels اینستاگرام میزبان تبلیغات می شود.
تبلیغات در ایسنتاگرام

طبق گزارش رویترز، فیسبوک اعلام کرد که مدت هر ویدئو حداکثر 30 ثانیه خواهد بود و در بین هر کلیپ Reels نمایش داده می شود.

فیسبوک قبلا اعلام کرده بود که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد قسمت های محتوای ویدئویی که قصد تبلیغ در آن را نمایش دهند ، همانند ویدئوهایی در مورد تربیت کودکان، حیوانات گربه وسگ و ورزش و فیتنس را انتخاب نمایند.این یکی از بزرگترین اقدامات فیسبوک برای تمام کاربران جهت فراهم کردن تبلیغات همه برندها و محتوا می باشد.

تبلیغ کنندگان اصولا از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران طبق سلیقه هایشان استفاده می کنند.

نتیجه گیری :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله به بررسی سرویس تبلیغات ریلز پرداخته شد و این سرویس یکی از گام های بزرگ برای جهت تبلیغات تمام برندها و کاربران و همچنین جستجوی محتواهای جدید می باشد.که فیسبوک در اختیار کاربرانش گذاشته است.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *