تبلیغات در تلگرام به دو صورت کلی انجام می پذیرد با ما باشید تا ترفندهای کاربردی تبلیغات در تلگرام را به شما معرفی کنیم.وبا انواع ترفندهای تبلیغات در کانال و گرو های آموزشی آشنا شوید.تا در تلگرام بتوانید به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید و موفق شوید.
در ادامه شرح خواهیم دادکه چطور میتوان این روش های تبلیغاتی را به کار بست و هزینه هر کدام چقدر است؟
همانطور که می دانید تلگرام مدتی است در کشور ما فیلتر شده است،و بسیاری از شرکت هایی که با مسولان کانال ها در ارتباط بودند و به راحتی آگهی و تبلیغات را در کانال ها می گذاشتند از دور تبلیغات حذف و کناره گیری کرده اند.اما تصور نکنید که کانال های پرطرفدار و محبوب تلگرام از بین رفته اند و دیگر افراد به تبلیغات نمی پردازند،بسیاری از مسولان ثبت آگهی هنوز به کار خود مشغول هستند اما به روش های دیگر.
یکی از این روش این است که مدیران کانال در Bio خود یک آی دی معرفی می کنند، که از طریق چت و با استفاده از آی دی می تواند از چگونگی نشر آگهی در کانال اطلاع پیدا می کنند.همانطور که می دانید در Bio مشخصاتی وجود دارد که با لمس نام کانال نمایش داده می شود.
هزینه نشر آگهی در کانال ها پربازدید به چه میزان است ؟
بیشتر کانال ها میزان تعرفه های خاصی برای خود دارند و این تعرفه بسته به ساعت و مدت زمان نمایش آگهی وجود دارد.به عنوان نمونه اگر آگهی برای مدت 24 ساعت به نمایش گذاشته می شود و مدت 3 روز به نمایش گذاشته می شود.میزان تعرفه آن بیشتر می شود.و با دیگر مدت ها و ساعت ها متفاوت است.و نکته مهم در زمان پخش آگهی در کانال های تلگرامی این است که در زمان پخش آگهی شما به مدت 3 ساعت هیچ پست دیگری ارسال نمی شود تا آگهی شما به خوبی دیده شود و بعد از گذشت مدت مقرر پست های روزانه خود را ارسال می کنند و بعد از 24 ساعت به طور کامل آگهی شما از کانال حذف می شود.اما قیمت های تعرفه ،قانون خاصی ندارد و از 200 هزار تومان شروع و تا 2 میلیون می باشد.
چگونگی پیدا کردن گروه ها و کانال های متناسب با تبلیغات :
شما برای پیدا کردن گروه ها و کانال های متناسب با تبلیغات خود می توانید از گوگل کمک بگیرید،و سرچ کنید که بهترین کانال های تلگرامی کدامند؟و یا به راحتی در تلگرام جستجو کنید تا کلمات مرتبط با تبلیغات خود را پیدا کنید تا کانال ها و گروه ها برایتان به نمایش گذاشته شود.
نکته مهم :
برای تبلیغ در کانال ها،در مرحله اول کانال متناسب با تبلیغ خودتان را پیدا کنید(در گوگل یا در تلگرام) سپس با استفاده از Bio با ادمین (مدیر )کانال برای نشر آگهی با ادمین وارد صحبت و مذاکره کنید.و در صورت رسیدن به توافق هزینه را واریز نماید و تبلیغ مورد نظر را برای ادمین ارسال نمایید تا در کانال خود انتشار می دهد.
یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات ارسال تبلیغ از طریق پیام خصوصی در چت خصوصی افراد است.دلیل جالب این است که وقتی یک پیام در چت خصوصی برای ما ارسال شود از طرف هر شخصی برای ما ارسال شود صددر صد پیام را باز می کنیم و می خوانیم ولی ارسال پیام خصوصی به صورت پشت سر هم و انبوه گزینه مناسبی نیست، و مانند پیامک SMS همه روز ه به چت شخصی ما پیامی ارسال نمی شود.
علت های سختی تبلیغات انبوه از طریق پیام خصوصی :
تبلیغات انبوه از طریق پیام خصوصی به دو دلیل کمی مشکل است.
تلگرام اجازه نمی دهد که هر شخص از یک سیمکارت در روز به بیش از 50 نفر ناشناس پیام خصوصی ارسال کند.شاید بگویید خب بهترین راه حل این است که با انواع متفاوت سیمکارت به افراد ناشناس پیام می دهیم.و کاملا روشی عالی و منطقی است .اما یک نکته مهم این است که در تلگرام گزینه Report یا Spam وجود دارد. که شبکه تلگرام در اختیار کاربران قرار داده است.در این صورت اگر یک فرد غریبه برای کاربر پیام خصوصی ارسال نماید تلگرام گزینه ای به نام را در قسمت بالا یا پایین پیام دریافتی قرار می دهد و اگر کاربر این گزینه را انتخاب و لمس کند.گزارشی مبنی بر اینکه پیام دریافتی برای ما ایجاد مزاحمت می کند و یا آزار دهنده است برای تلگرام ارسال می شود.برنامه تلگرام نیز در الگوی الگوریتم خود کدی دارد که بلافاصله بعد از دریافت گزارش مزاحمت ،فعال می شود و پیام و شخص ارسال کننده پیام را زیر ذره بین قرار می دهد.و اگر بازهم گزارشی مبنی بر مزاحمت به تلگرام ارسال شود،الگوریتم تلگرام ،اکانت (خط) را مسدود می کند و فرد تا 3 روز نمی تواند به هیچ فرد غریبه ای پیام دهد. و اگر کاربر خط دیگری تهیه نموده و باز هم پیام ارسال نماید این بار تلگرام همان متن را در بلک لیست خود قرار داده، و از ارسال آن پیام و متن جلوگیری می کند.پس کاربران نمی توانند یک متن شبیه به پیامک را تهیه و به یک کانال تلگرامی بسپارند و انتظار داشته باشند که آن کانال یا گروه بتواند متن را به هزاران نفر ارسال نماید بدون کوچکترین مشکلی چون همانطور که گفتیم پیام های تبلیغاتی در همان زمان اول و با رسیدن تعداد پیام ها به 400 ریپورت شده و پیام دربلک لیست قرار گرفته و منتشر نمی شود.
اگر از پیام خصوصی در تلگرام برای تبلیغ نمی توان استفاده کرد! چرا گاهی اوقات افراد ناشناس برای ما پیام تبلیغاتی ارسال می کنند ؟
درست است که ما بیان کردیم تبلیغات در چت خصوصی تلگرام مانند،پنل های پیامک نیست و شما نمی توانید با انتخاب یک گزینه و زدن یک دکمه آن را به هزاران نفر ارسال نمایید.اما از این مطلب نباید برداشت کنید که ارسال پیام تبلیغاتی از طریق چت خصوصی ممکن نیست.تبلیغات در پیام خصوصی قاعده و قوانین مخصوص به خود را دارد که شما به راحتی و با انجام چند حرکت آسان می توانید بدون صرف هزینه های گزاف به تبلیغات بپردازید.
قانون و قواعد تبلیغات در پیام خصوصی تلگرام :
پیدا کردن افرادی که خریدار محصولات ما باشند؟و چگونگی پیدا کردن آنها تا احتمال ریپورت شدن ما کاهش پیدا کند.
چگونگی ارسال پیام ها از طریق فضای مجازی و چگونگی ارسال پیام ها بدون دیده شدن شماره بر روی گوشی مخاطب.
استفاده از ابزارهای ارسال پیام و تعویض خط بعد از 50 ارسال به صورت خودکار
اگر شما بیشتر این راهکارها و پاسخی برای این گزینه ها داشته باشید.بهترین روش برای تبلیغات را در دست دارید.
گفتار پایانی :
برای تبلیغات در چت خصوصی باید با قواعد و همچنین ترفندهای آن به طور کامل آشنا باشید و ابزارهای کاربردی را در اختیار داشته باشید.تبلیغتان هدفمند باشد.و حتما متنی که تهیه می کنید کاملا روانشناسی شده باشد تا بتوانید مخاطبان زیادی را جذب و ترغیب به مطالعه متن تبلیغاتی تان کنید.و حتما از سازندگان ربات تجاری استفاده کنید. برای ساخت ربات تجاری می توانید از برنامه نویسان زبده سایت مارکتور کمک بگیرید و بهترین ها را در اختیار داشته باشید.امیدواریم آموزش ترفندهای کاربردی تبلیغات در تلگرام برای شما مفید و سازنده باشد.موفق باشید و پیروز
امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوریهای جدید هستیم. هوش مصنوعی یکی از این ابر…
انسان توانسته است با ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه تکنولوژی و فناوریهای نوین،…
مانند فیسبوک، اینستاگرام نیز یک ویژگی جدید موسیقی به بخش پروفایل اضافه کرده است.…
اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به کاربران امکان میدهد آهنگ…
یکی از موضوعاتی که امروزه همه درباره آن صحبت میکنند، هوش مصنوعی و ابزارهای مربوط…
تازگی اینستاگرام فضای عادلانهتر و بهتری برای تولید کنندگان محتوای اصلی و محتوا سازان کوچک…