تا مدت ها تلگرام برای حفاظت از حساب های کاربری از یک روش ساده استفاده می کرد و سعی داشت با ارسال یک کد از هویت کاربر اطمینان حاصل کند. با این حال چندی پیش تلگرام از سیستم شناسایی دو مرحله ای نیز پرده برداشت که در کنار ارسال کد، امنیت بیشتری برای کاربرانش رقم می زند و دسترسی افراد غیر مجاز به حساب های کاربری را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

برای فعال کردن سیستم مذکور می بایست پس از ورود به تتظیمات به بخش Privacy and Security مراجعه کنید. پس از آن در بخش Security عبارت Two Step Verification را جستوجو کنید. با ورود به این بخش تلگرام از شما یک رمز ورود درخواست می کند و پس از ارائه آن، می توانید برای به یاد آوردن رمز خود از یک کلمه به عنوان راهنما استفاده کنید.

همچنین برای جلوگیری از فراموش شدن رمز عبور و بازیابی سریع آن می توانید از ایمیل خود نیز بهره بگیرید تا در صورت لزوم بتوانید به راحتی وارد حساب کاربری خود شوید. با فعال کردن این سیستم، تلگرام پس از ارسال کد، از شما می خواهد تا رمز عبور خود را وارد کنید که این عامل می تواند تا اندازه بسیار زیادی دسترسی افراد دیگر را به حساب کاربری تان محدود کند.

امتیاز به این مطلب post
رضا اکبریانی

Share
Published by
رضا اکبریانی

مطالب اخیر

آموزش ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی Copy.ai + کاربرد آن

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری‌های جدید هستیم. هوش مصنوعی یکی از این ابر…

% روز قبل

هوش مصنوعی: تولید محتوا Jasper.ai جاسپر + نحوه کارکرد و مزایا و معایب

انسان توانسته است با ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه تکنولوژی و فناوری‌های نوین،…

% روز قبل

instagram: آموزش اضافه و پخش کردن موزیک در پروفایل اینستاگرام

  مانند فیسبوک، اینستاگرام نیز یک ویژگی جدید موسیقی به بخش  پروفایل اضافه کرده است.…

% روز قبل

instagram: اخبار ویژگی پخش آهنگ در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد آهنگ…

% روز قبل

هوش مصنوعی: همه چی درباره ChatGPT + نحوه استفاده

یکی از موضوعاتی که امروزه همه درباره آن صحبت می‌کنند، هوش مصنوعی و ابزارهای مربوط…

% روز قبل

instagram: الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی که حساب کاربری با محتوای کم دارند

تازگی اینستاگرام فضای عادلانه‌تر و بهتری برای تولید کنندگان محتوای اصلی و محتوا سازان کوچک…

% روز قبل