Search
Close this search box.

آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام

فهرست مطالب

انتقال شماره های مخاطبین تلگرام :

امروزه تلگرام به یکی از اپ های کاربردی برای اشتراک گذاری و ارتباط بین کاربران تبدیل شده است و همین موضوع موجب شده لیست دوستان شما در اکانت تلگرام دارای اهمیت زیادی است.امروز در مارکتور قصد داریم به آموزش انتقال شماره های مخاطبین بپردازیم با ما همراه باشید.

کپی ، خروجی و وارد کردن گروهی شماره مخاطبین تلگرام از گوشی و فایل اکسل :

transfer contacts to telegram and of telegram to phone

ییک از نگرانی هایی که کاربران بعد از خرید گوشی جدید دارند،انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید است.اطلاعاتی مانند، تصاویر،لیست مخاطبین، اس ام اس،دانلودها و…که ممکن است انتقال این حجم از اطلاعات به صورت دستی امکان پذیر نباشد.با ما همراه باشید تا در ادامه روش های انتقال مخاطبین به تلگرام و ذخیره در گوشی را به شما آموزش دهیم.

افزودن گروهی مخاطب در تلگرام :

در ادامه این مطلب به ترفند اضافه کردن لیست دسته ای شماره ها به تلگرام و ایمپورت شماره از فایل اکسل به تلگرام را آموزش می دهیم.ممکن است شما قصد داشته باشید به طور همزمان 2000 نفر و یا بیشتر را به تلگرام اضافه نمایید.و قطعا اضافه کردن دستی و تک تک این تعداد از افراد بسیار زمان بر و سخت است.شما کافیست روی گوشی خود ابتدا نرم افزار  contact to excel را دانلود و نصب نمایید.با استفاده از این برنامه کل مخاطبان اندروید را در یک فایل اکسل ذخیره و سپس آن را در SD اکسپورت نمایید.و به راحتی این فایل را در تلفن همراه خود مشاهده و ویرایش کنید.اگر علاقه دارید فایل اکسل به صورت مستقیم ایمیل شود از برنامه Contacts Backup–Excel & Email استفاده نمایید.با استفاده از این برنامه قادر به بکاپ گرفتن از فایل تهیه شده بپردازید.و سپس به کامپیوتر انتقال دهید.با استفاده از نرم افزار اکسل فایل بکاپ را باز و همزمان فایلی که شامل شماره تلفن های که قصد انتقال به تلگرام را دارید باز نمایید.در فایل بکاپ اقدام به حذف شماره هایی که وجود دارد نموده و سپس شماره ها و نام و نام خانوادگی کاربرانی را که قصد انتقال به تلگرام را دارید در ستون مربوطه اضافه و ذخیره نمایید.در این مرحله فایل جدید را به گوشی انتقال داده و بار دیگر برنامه contact to excel را اجرا نموده و شماره های موجود در فایل را ریستور نمایید.سپس وارد برنامه تلگرام شوید.شماره های جدید به مخاطبین تلفن و با لاگین شدنتان به تلفن همراه اضافه خواهد شد.

تلگرام : آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
انتقال شماره های تلگرام

همچنین جدای از برنامه contact to excel برنامه دیگری به نام Import Export Contacts Excel برای انتقال مخاطبین به فایل اکسل و وارد کردن گوشی و انتقال به شماره تلفن از اکسل به تلگرام وجود دارد.با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید از مخاطبان خود بکاپ بگیرید.

انتقال مخاطبین از تلگرام به تلفن همراه :

امکان دارد عکس مراحل بالا که ذکر شده اتفاق بیافتد،یعنی برای اضافه کردن مخاطبان تلگرام به مخاطبان گوشی.باید برای انتقال مخاطبان تلگرام به گوشی به بخش contact/setting/export رفته از همه مخاطبان خود بکاپ بگیرید.

تلگرام : آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
انتقال و ذخیره مخاطب

به راحتی می توانید بکاپ را در حافظه داخلی گوشی یا حافظه SD ذخیره نمایید.

تلگرام : آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
انتقال مخاطب تلگرام

سپس به بخش contact/setting/contact to display وارد شده و در این بخش متناسب بااینکه محل ذخیره مخاطبان شما در سیمکارت است یا گوشی گزینه مورد نظر را فعال کنید.

تلگرام : آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
انتقال و ذخیره مخاطب

اگر مخاطبین روی تلفن ذخیره شده باشد، گزینه device را فعال کنید و اگر مخاطبان روی سیم کارت ذخیره شده باشند گزینه sim card را انتخاب نمایید و اگر بخشی از شماره ها روی تلفن و بخشی از شماره ها روی سیم کارت ذخیره شده باشد. گزینه customized list را انتخاب نموده و در این بخش گزینه های device و sim card را انتخاب نمایید.

تلگرام : آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
انتقال مخاطبین تلگرام

 

بعد لیست مخاطبین را حذف کنید. حالا همه مخاطبین تلفن شما به غیر از مخاطبین نرم افزارهایی مانند تلگرام ، واتس اپ و … پاک شده ، به هیچ عنوان نگران پاک شدن شماره هایتان نباشید، زیرا از قبل یک بک آپ گرفته اید.

حالا به بخش contact/setting/contact to display برگردید و گزینه telegram را فعال کنید، در حقیقت با اینکار تنها مخاطبین تلگرام را مشاهده می کنید و بعد باید به بخش contact/setting /export رفته و مجددا از مخاطبین یک بکاپ بگیرید، در حقیقت با اینکار شما از تمام مخاطبین تلگرام بکاپ می گیرید.

تلگرام : آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
انتقال مخاطبان در تلگرام

 

مجددا به قسمت contact/setting/export and import رفته و گزینه import را انتخاب نمایید و فقط آن فایلی که از مخاطبین تلگرام بکاپ گرفته بودید را انتخاب و مخاطبین را برگردانید، در این هنگام گوشی سوال می کند که مخاطبین را در کجا ذخیره کند؟ که شما حافظه داخلی گوشی یا سیم کارت را میتوانید به عنوان محل ذخیره انتخاب کنید. در انتها به بخش contact/setting/export and import رفته و مخاطبینی که در بخش اول بکاپ گرفته بودید را بازگردانید.

3.2/5 - (6 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *