Search
Close this search box.

توییتر:تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد.

فهرست مطالب

در بیشتر شبکه های اجتماعی گاهی اوقات متن هایی برای مخاطب جذاب است و دوست دارد که با نویسنده این متن در ارتباط باشد،حال به دلایل کاری و یا هر دلیلی و یا نویسندگانی هستند که علاقه دارند با صاحبان کسب و پیشه و یا صاحبان پیج ها در ارتباط و تعامل باشند.در این مقاله در مورد توییتر تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد.

توییتر تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد.
توییتر و نویسندگان

توییتر تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد:

توییتر با خرید استارت آپ Revue قصد دارد، تعامل نویسندگان و مخاطبان را بیشتر و آسان تر کند.تا خوانندگان بتوانند به راحتی با نویسندگان و تولید کنندگان محتوا در ارتباط باشند. با این تکنیک جذاب توییتر نویسندگان و تولید کنندگان محتوا که در این شبکه اجتماعی تبلیغ می گذارند به راحتی می توانند مخاطبان بیشتری جذب کنند.

مزایای استارآپ Revue برای کاربران:

این استار آپ که دارای دو ویژگی است اول اینکه سرویس رایگان ارائه می دهد و گاهی اوقات سرویس پولی به تمام کاربران اجازه انتشار سرمقاله و خبر میدهد.با این استارآپ افراد به راحتی می توانند، تمام موضوعات مرتبط با علاقه مندی هایشان را به راحتی و سرعت پیدا کنند.

توییتر تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد.
توییتر و نویسندگان

مزایای استارآپ برای نویسندگان :

این استار آپ به نویسندگان اجازه می دهد به راحتی مخاطبان بیشتری جذب کنند.به راحتی مقالات و خبر تهیه کنند و حتی این استارآپ به نویسندگان اجازه می دهد که در یک نسخه ویدئو،لینک توییت و شبکه های دیگر را جای دهند.

توییتر تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد.
توییتر و نویسندگان

هدف توییتر از خرید برنامه استارآپ Revue چیست؟

توییتر با خرید این استار آپ قصد دارد ارتباط مشترکان و نویسندگان را راحت تر کرده و به خوانندگان کمک کند تا به راحتی نویسندگان مورد علاقه شان را پیدا کنند.

توییتر در حال برنامه ریزی بر روی این استار آپ است تا کاربران به راحتی خبرنامه ها را دریافت کنند و نویسندگان نیز با تنظیمات جدید بتوانند مکالمات بیشتری با مخاطبانشان داشته باشند.

چگونه نویسندگان می توانند مشترکان پولی جذب کنند؟

 

توییتر با استفاده از خبرنامه های پولی الگوی تشویقی بادوامی را ایجاد می کند.و با اضافه شدن Revue به توییتر،نویسندگان می توانند مشترکان و مخاطبان پولی خود را افزایش دهند.و برای تولید محتوای بیشتر با مخاطبان مکالمات بیشتری داشته باشند.سرمایه گذاری روی مخاطب یکی از ترفندهای توییتر برای افزایش درآمد است.

توییتر تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد.
توییتر و نویسندگان

غافلگیری توییتر :

بر اساس گزارش ها توییتر قابلیت Revue  را برای همه اکانت ها رایگان اعلام کرده و هزینه خبرنامه پولی را تا 5% کاهش داده .این شرکت Revue  را به عنوان یک سرویس منحصر به فرد اعلام کرده است.

گفتار پایانی :

دوستان عزیز در این مقاله در مورد توییتر تولید کنندگان محتوا را به صورت شگفت انگیزی غافلگیر و هیجان زده کرد.نکات جالبی بیان شد امیدواریم این مطالب برای شما مفید وسازنده باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *