همانطور که می دانید توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است،و هر از گاهی سورپرایزهای جذابی برای کاربران خود دارد در این مقاله به بررسی تبلیغات آزمایشی در فلیتهای توییتر پرداخته می شود با ما همراه باشید تا با نحوه تبلیغات در این بخش از توییتر آشنا شوید.
مدتی است توییتر در قسمت های پست های این شبکه اجتماعی معروف به فلیت تبلیغات را آزمایش کرده است. این شبکه اجتماعی چندی پیش از دوبرابر کردن در آمد سالیانه اش تا سال 2023 خبر داد و هدفش را مقایسه در آمد این شبکه اجتماعی نسبت به سال 2020 قرار داد و اعلام کرد که با فروش تبلیغات در قسمت های بیشتر سایت و اپلیکیشن موبایلی به این هدف خود دست پیدا خواهد کرد.
طبق گزارشات،توییتر اولین تبلیغات خود را در قسمت فلیت به صورت آزمایشی انجام داد، که در تمام تلفن های همراه به صورت تمام صفحه به نمایش در می آید.علت نمایش تمام صفحه این است که تبلیغ کنندگان علاقه خاصی به تبلیغات تمام صفحه دارند و دلیلش را نیز جلب توجه بیشتر کاربر اعلام می کنند.
قابلیت های فلیت :
از قابلیت ها و مزیت های فلیت می توان به تلاش توییتر برای مقابله با رقیبان بزرگ خود همچون فیسبوک این بخش را راه اندازی کرد.این شرکت همچنین امکان ارسال پست های موقتی که بعد از 24 ساعت ناپدید و حذف می شوند را در قابلیت های استوری عرضه کرده است.
بنا به گزارش رویترز؛ شرکت ها و برندهایی که تبلیغات فلیت را تهیه می کنند، می توانند از مزایای قابلیتی استفاده کنند که مخاطب و کاربر را به وب سایت شرکت یا وب دیگری هدایت کند.
امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوریهای جدید هستیم. هوش مصنوعی یکی از این ابر…
انسان توانسته است با ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه تکنولوژی و فناوریهای نوین،…
مانند فیسبوک، اینستاگرام نیز یک ویژگی جدید موسیقی به بخش پروفایل اضافه کرده است.…
اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به کاربران امکان میدهد آهنگ…
یکی از موضوعاتی که امروزه همه درباره آن صحبت میکنند، هوش مصنوعی و ابزارهای مربوط…
تازگی اینستاگرام فضای عادلانهتر و بهتری برای تولید کنندگان محتوای اصلی و محتوا سازان کوچک…