Search
Close this search box.

توییتر: محدود کردن پاسخ های نامناسب به توییتر

فهرست مطالب

محدود کردن کاربران فحاش در توییتر:

توییتر به قابلیت های خود امکانی جهت محدود کردن پاسخ های نامناسب اضافه کرد،و این قابلیت به تازگی در پست ها و توییت های کاربران فعال شده است، با ما همراه باشید تا محدود کردن کاربران فحاش را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

 کاربران با امکانات جدید توئیتر خواهند توانست به راحتی تمام پاسخ‌های نامناسب به پیام‌های خود را فیلتر نمایند،و یا کلا حساب‌های کاربری فحاش را محدود  و مسدود کنند تا این افراد نتوانند پیام های زننده ارسال کنند.

طراح ارشد محصولات توئیتر، پائولا بارکانته بیان کرد؛ این ویژگی زمانی به توییتر اضافه خواهد شد که بعد از بررسی بازخوردهای مناسبی دریافت شود. پائولا بارکانته اعلام کرد توییتر از کاربران سوال می کند که آیا تمایلی به فعال شدن این فیلترها جهت شناسایی پاسخ های نامناسب دارند یا خیر ؟ و اگر حساب های کاربری نامناسب محدود شوند، با استفاده از الگوهای توئیتر کاربران بی ادب و توهین کننده شناسایی و محدود می شوند.در آغاز به علت خودکار بودن این خدمات امکان دارد دقت کافی نشود.و ممکن است بعضی از پاسخ های مودبانه و واکنش های بدون مشکل بدون هیچ مشکلی فیلتر شود.

توییتر: محدود کردن پاسخ های نامناسب به توییتر اضافه شد.
مسدود کردن کاربران فحاش

به همین علت توییتر به تمام کاربران خود این امکان را می دهد که تمام پاسخ های انتخاب شده را جهت فیلتر شدن و همینطور حساب های محدود و مسدود شده را مطالعه و مرور کنند،و در صورت تمایل و علاقه حذف نکنند.امکان دارد جزئیات بیشتر این خدمات در هنگام عرضه اعلام خواهد شد.

گفتار پایانی:

دوستان و همراهان عزیز در این مطلب به بررسی و تحلیل مسدود کردن پاسخ های نامناسب در توییتر پرداخته شد امیدواریم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *