Search
Close this search box.

توییتر :کمک به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان با دسترسی رایگان به داده ها

فهرست مطالب

کمک به توسعه‌دهندگان توییتر :

یکی از شبکه های اجتماعی که برنامه نویسان و توسعه دهندگان زیادی در آن مشغول هستند،توییتر است.این شبکه اجتماعی برای کمک به توسعه دهندگان محصولات و ابزارهایی را در اختیار آنها قرار داده است.با ما همراه باشید تا کمک به توسعه‌دهندگان توییتر را مورد بررسی قرار دهیم.

کمک به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان با دسترسی رایگان به داده ها :

رویترز در یک گزارش اعلام کرد،توییتر در پی آزمایش روی پروسه ای است که تولید محصولات تازه باعث می شود که مکالمات آنلاین امن می شود و در فضای مجازی مدیریت محتوا بسیار آسان است.

در سال 2021 این اقدام یکی از مهمترین تلاش های مستمر توییتر جهت تمرکز زدایی از این شرکت می باشد.قصد توییتر این است که کاربران روی محتوای قابل مشاهده در فیدشان کنترل بیشتری داشته باشند.و یا برای اشتراک گذاری محتوا در سایتشان راه های جدیدتری در دسترس کاربران قرار دهند.

توییتر :کمک به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان با دسترسی رایگان به داده ها
توسعه دهندگان توییتر

این تلاش توییتر دقیقا در زمانی بروز میکند که فیسبوک و توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی با سیلی از انتقادها در سطح جهان مواجه هستند.که چرا الگوریتم های آنان تعدادی از محتواهای خاص را نمایش می دهد و این موضوع نقشی مهم و بسیار مخرب جهت افزایش انتشار اطلاعات نادرست و سخنان نفرت انگیز دارد.از اواخر نوامبر توسعه دهندگان قادرند با استفاده از رابط برنامه نویسی کاربردی توییتر (API) به داده های حدود 2 میلیون توییت در ماه بدون صرف هیچ هزینه ای دسترسی داشته باشند.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *