Search
Close this search box.

توئیتر :گفتگوهای جنجالی با قابلیت جدید توئیتر

فهرست مطالب

گفتگوهای جنجالی در توئیتر:

مدتی است توئیتر در حال فعالیت روی یک قابلیت جدید است.از این قابلیت برای گفتگوهای جنجالی در توئیتر مورد استفاده قرار میگیرد.و قسمتی از مشکلات را حل خواهد کرد.در کل تابستان توئیتر رویکردی را روی پلتفرم خود ایجاد کرد،که احتمالا به این زودی ها قصد تغییر آن را ندارد.و در حال حاضر در حال گسترش و ارائه یک قابلیت جدید برای کاربران خود است.که در آن کاربران به راحتی می توانند از گفتگوها و بحث های جنجالی مطلع شوند، با ما همراه باشید.

قابلیت جدید توئیتر برای گفتگوهای جنجالی :

کاربران در توئیتر می توانند به راحتی با ضربه زدن روی بخش آبی روشن، هشدار وارد صفحه پاپ آپ شده و از تمام جزئیات توئیتر و اینکه آیا این مکالمه جنجالی است یا خیر؟ مطلع شوند.ضمنا کاربر می تواند برای ادامه مکالمه روی کلید ادامه مکالمه ضربه بزند.و آزمایش این قابلیت در حال حاضر با پیشرفت های عالی همراه بوده است.

تعداد زیادی از این مکالمه ها بسیار جنجالی هستند و گاهی خوب و گاهی اوقات کاربران را دچار استرس و اضطراب نماید.هرچند کاربران این شبکه با برنامه ها و فعالیت های آن تا حدودی آشنا هستند و می دانند تا چه اندازه می تواند این قابلیت آسیب زا باشد.تمام این گفته ها حاکی از آن است که این قابلیت برای کاربران بی ضرر است چون اگر کاربری از گفتگویی خوشش نیاید می تواند آن را ادامه ندهد و گفتگو را قطع کند.

توئیتر :گفتگوهای جنجالی با قابلیت جدید توئیتر
گفتگوی جنجالی در توئیتر

این قابلیت در حال حاضر در حال بررسی است و امکان دارد در مدت زمان آزمایش تغییراتی روی آن انجام شود.و معلوم نیست این قابلیت در چند ماه یا چند هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.البته این قابلیت برای تمام کاربران اندروید و ios  قابل استفاده می باشد.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله به بررسی قابلیت گفتگوهای جنجالی در توئیتر پرداخته شد امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *