Search
Close this search box.

فعالیت آزمایشی گروها و ایجاد Communities در توییتر

فهرست مطالب

توییتر یکی از شبکه های محبوب جهانی است که به تازگی ابزار Communities را به طور آزمایشی در جهان آغاز کرده است که ویژگی این ابزار مانند گروه های فیسبوک است و کاربران توییتر می توانند به کاربرانی که سلیقه آنها شبیه خودشان است توییت ارسال کنند.در این مقاله به بررسی و تحلیل فعالیت آزمایشی گروها و Communities در توییتر پرداخته می شود.حالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فعالیت آزمایشی گروها و Communities در توییتر:

توییتر طبق یک پست وبلاگ اعلام کرد تعدادی از کاربران می توانند Communities ایجاد کنند، البته توییتر اعلام کرد در ماه های آینده امکانات بیشتری را اضافه خواهد کرد البته تعداد افرادی که می توانند از این ابزار به صورت آزمایشی استفاده کنند، را مشخص نکرده ولی هر کاربری می تواند در صورت دعوت شدن به گروه وارد شود.

جالب است بدانید معمولا گروه ها عمومی هستند اما در حال حاضر کاربر برای ورود به گروه باید از طرف مدیر گروه دعوتنامه دریافت کند. ضمنا این شبکه اجتماعی در ماه های گذشته سرویس اشتراک گذاری سوپر فالوز و اتاق های صوتی زنده را عرضه کرده است و به راحتی رکورد چند ساله کسب و کار را متحول کرد.

توییتر :فعالیت آزمایشی گروها و ایجاد Communities در توییتر
فعالیت آزمایشی گروه ها

فیسبوک رقیب توییتر :

بزرگترین رقیب توییتر فیسبوک است.از سال 2017 ابزار گروه ها که خصوصی و عمومی بود جزء اولویت های استراتژیک فسیبوک قرار گرفت.ولی فیسبوک برای گروه ها و کاربران خود به علت انتشار نادرست سلامتی و سیاسی و سازمان دهی افراطی خود محدودیت هایی ایجاد کرد.

اما توییتر اعلام کرد که مقررات خود را طوری تنظیم خواهد کرد تا گروه های مشکل ساز شناسایی و کاربران در یک محیط امن باشند.یکی از مدیران توییتر برخی از گروه های توییتر را که در مورد موضوعاتی مثل اسنیکرز، مراقب های پوستی و ستاره شناسی را در مرحله آزمایش اولیه قرار داده است و اعلام کرده که گروه های بیشتری در راه است.

در این گروه ها کاربران به عنوان ناظر هستند.و استانداردهایی را برای گروه ها نعیین و اجراء می کنند.در مدت این آزمایش، توییتر ناظران را تایید و با آنها همکاری خواهد داشت.

سخنگوی توییتر اعلام کرد؛ توییتر در سال گذشته در مورد احتمال سوء استفاده از گروه ها تحقیقات زیاید انجام داده و با کارشناسان زیادی مشورت کرده است.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *