Search
Close this search box.

بیپر (Beeper):بهترین پشتیبان برای فیس بوک،توئیتر،تلگرام،واتس آپ و سیگنال

فهرست مطالب

مدتی است که کاربران علاقه دارند و به دنبال پشیبانی مطمئن هستند تا از شبکه های اجتماعی پشتیبانی خاص و امنی داشته باشد.و مدتی است اپلیکیشن بیپپر پا به عرصه گذاشته است.در این مقاله در مورد بیپر؛بهترین پشتیبان برای فیس بوک،توئیتر،تلگرام،واتس آپ و سیگنال نکات جذابی بیان می شود خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما باشید.

بیپر؛بهترین پشتیبان برای فیس بوک،توئیتر،تلگرام،واتس آپ و سیگنال

همانطور که اطلاع داریدو شنیده اید اپلیکیشن بیپر پشتیبانی کاملی از انواع برنامه های هنگ اوتس،اسکایپ،اسلک،ماتریکس و IRC را دارد و این پشتیبانی و خدمت ماهانه 10 دلار برای کاربران هزینه دارد.

بیپر چیست ؟

بیپر اپلیکیشن جدیدی و تازه ای از اریک میگیکووسکی، تاسیس کننده Pebble است .این اپلیکیشن یک از اولین دستگاه های پوشیدنی جذاب در دوره اسمارتفون‌های مدرن است.

بیپر؛بهترین پشتیبان برای فیس بوک،توئیتر،تلگرام،واتس آپ و سیگنال
مزایای بیپر

مزایای بیپر:

آپ بیپر به کاربران خود یک صندوق یکپارچه برای چت در 15 شبکه اجتماعی را می دهد و آزادی عمل بیشتری را کاربران تجربه می کنند.اپلیکیشن بیپر با انواع اپلیکیشن های ، فیس‌بوک مسنجر،واتس‌اپ،دیسکورد،سیگنال، تلگرام،Messages  اندروید،آی‌مسیج و دیگر آپ ها قابلیت اتصال دارد. بیپر با این کار به کاربران اجازه می دهد که داده های خود را راستی آزمایی کنند و در صورت تمایل و موافقت کاربر بتواند از آن استفاده کند.

 

نحوه عملکرد بیپر بر روی سیستم عامل اندروید :

اپلیکیشن آی مسیج به راحتی بر روی سیستم عامل اندروید ،لینوکس و ویندوز کار می کند.یکی از کارکنان بیپر در مورد نحوه عملکرد بیپر بیان می دارد.بعد از نصب آپ بیپر ،ما برای هر کدام از کاربران یک قفل شکن آی اواس (Jailbroken iPhone) ارسال می کنیم.که برای iMessage عملیات پل زنی را انجام میدهد.اگر کاربر یک Mac دارد و به طور مدام به اینترنت متصل است آپ Beeper Mac را نصب نمایید تا مانند یک پل عمل کند.این عملیات شوخی نیست.واقعا این برنامه عمل می کند.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *