Search
Close this search box.

معرفی شبکه اجتماعی sina weibo

فهرست مطالب

با سلام خدمت بینندگان و مخاطبین سایت marketor، در این مطلب به معرفی شبکه ی اجتماعی(sina weibo) می پردازیم.

معرفی شبکه ی اجتماعی چینی(sina weibo):

سینا، شرکت فناوری بزرگی است که در سال 2009 تاسیس شد.

شرکت سینا دارای 4 کسب و کار اصلی است.

این 4 کسب و کار عبارتند از:

  • سینا موبایل
  • سینا آنلاین
  • سینا نت
  • سینا ویبو، می باشد.

این شبکه به عنوان محبوب ترین رسانه ی اجتماعی چینی است.

معرفی (sina weibo)

(sina weibo) در سال 2018 دارای 503 میلیون کاربر و 304 میلیون حساب کاربری فعال، بعد از تنسنت کیو کیو و کیوزون، سومین شبکه ی اجتماعی فعال چینی در دنیا است.

این شبکه در دنیا دارای رتبه ی هفتم می باشد.

(sina weibo) به علت شباهت زیاد با توئیتر، توسط دانشمندان مقایسه شد و نتایج زیر به دست آمد.

  1. 80درصد کاربران توئیتر آمریکایی هستند و 95 درصد کاربران سینا ویبو چینی هستند.
  2. 16درصد توئیت ها مربوط به سازمان و 3درصد پیام های سینا ویبو مربوط به سازمان است.
  3. توئیت های آخر هفته ی توئیتر نسبت به وسط هفته 11 درصد بیشتر است ولی در سینا ویبو این درصد19 می باشد.

(sina weibo) در چین توانسته است که جایگزین تلویزیون و روزنامه شود.

5 درصد کاربران سینا ویبو، از کشور هایی به غیر از چین هستند.

این شبکه به عنوان مهم ترین منبع اطلاعاتی در چین محسوب می شود.

معرفی (sina weibo)

این شبکه دارای رقیبانی همچون:

  • تنسنت کیو کیو
  • کیوزون
  • توئیتر، می باشد.

برای دانلود سینا ویبو بر روی دانلود اندروید کلیک کنید.

با تشکر از توجه شما به مقاله

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *