Search
Close this search box.

ترفند های گوگل پلاس

فهرست مطالب

با سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان سایت marketor، در این قسمت به ترفند های گوگل پلاس اشاره می کنیم.

 

شبکه ی اجتماعی گوگل پلاس (Google plus) یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی می باشد.روزانه کاربران زیادی از تمامی نقاط جهان به این شبکه افزوده می شوند. از ویژگی های گوگل پلاس که موجب محبوبیت این شبکه شده، زیبایی و قابلیت های افزوده شده بر آن است. اما کمتر کاربری از قابلیت های گوگل پلاس آگاه است، به همین دلیل ما در این قسمت به ترفند های گوگل پلاس اشاره می کنیم.

چگونه تیتر ها را پر رنگ یا Bold کنیم؟

برای پر رنگ کردن نوشته ی خود در گوگل پلاس کافی است، شما از اول تا آخر عبارت مورد نظر را گرفته و از کاراکتر ستاره (*)استفاده کنید. این کار موجب جلب توجه و خوانایی بیشتر می شود. برای مثال:

*در اول و آخر این جمله از کاراکتر ستاره استفاده شده است*

چگونه عبارات را در گوگل پلاس خط دار کنیم؟

شما می توانید برای خط دار کردن جملات خود در گوگل پلاس از کاراکتر خط تیره() استفاده کنید. به گونه ای که در اول و آخر عبارت مورد نظر از کاراکتر خط تیره استفاده کنید. برای مثال:

در اول و آخر این جمله از کاراکتر خط تیره استفاده شده است

چگونه عبارات را شکسته یا ltalic کنیم؟

برای شکسته کردن جملات در گوگل پلاس کافی است به اول و آخر عبارت مورد نظر کاراکترUnderscore  (_)را اضافه کنید. از این نوع نوشته بیشتر در اشعار استفاده می شود. برای مثال:

_ بنی آدم اعضای یکدیگرند       که در آفرینش ز یک گوهرند_

چگونه در جملات فهرست عددی درست کنیم؟

برای شاخت فهرست عددی در گوگل پلاس کافی است شما قبل از عبارت مورد نظر یک space bar گذاشته و سپس کاراکتر ستاره گذاشته و پس از آن عدد یک را نوشته و دوباره کاراکتر ستاره بگذارید و بعد از آن یک space bar دیگر بگذارید و در آخر جمله ی مربوط به آن، اولین فهرست اضافه کنید. این فرآیند را برای جملات دیگر هم انجام داده ولی باید اعداد و فهرست آنها را عوض کنید. برای مثال:

 *1_* اولین فهرست

 *2_* دومین فهرست

 *3_* سومین فهرست

 

چگونه کلید واژه های کانونی مطلب خود را در گوگل پلاس به صورت public در بیاوریم؟

گوگل پلاس همانند شبکه های اجتماعی دیگر می باشد و شما با استفاده از علامت sharp یا همان هشتگ(#) کلید واژه های کانونی مطلب خود را بدون محدودیت در کل گوگل پلاس به اشتراک بگذارید. برای این کار کافی است شما قبل از کلمه ی مورد نظر کاراکتر # بگذارید. برای مثال:

#ترفند های گوگل پلاس

در استفاده از # سعی کنید، زیاده روی نکنید،زیرا امکان دارد مطلب شما به عنوان spam شناخته شود و از آن بدتر اینکه گوگل پلاس شما را به عنوان spammer بشناسد.

ترفند های گوگل پلاس

آیا می توان از لینک در پست ها استفاده کرد؟

یکی از ویژگی های گوگل پلاس این است که شما می توانید، لینک را در پست به اشتراک بگذارید. شما می توانید هر لینکی را در پست قرار دهید اما سعی کنید که تعداد لینک های شما از سه لینک در هر پست تجاوز نکند. چرا که در صورت تجاوز  گوگل پلاس شما را spammer می شناسد.

برای قرار دادن لینک در پست کافی است، لینک مورد نظر را در قسمتی از پستی که می خواهید قرار دهید. پس از منتشر شدن پست، لینک به صورت یک لینک واقعی نمایش داده می شود.

سعی کنید از لینک هایی که در آن ها کلمات فارسی استفاده شده یا طول کاراکتر زیاد است، را با سرویس shortene link مثل Goo.gl کوتاه کنید.

با تشکر از توجه شما

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *