Search
Close this search box.

چگونگی عضویت در گوگل پلاس

فهرست مطالب

با سلام خدمت مخاطبین و بازدیدکنندگان سایتmarketor، در این قسمت به چگونگی عضویت در گوگل پلاس می پردازیم.

شاید ندانید که یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی ایران و دنیا، گوگل پلاس است. شاید برایتان جالب باشد که در بعضی از گروه ها و انجمن های گوگل پلاس بیش از 800 هزار نفر عضو ایرانی وجود دارد.

عضویت در شبکه ی گوگل پلاس  نیازمند یک حساب کاربری گوگل(جیمیل) می باشد. پس ابتدا در صورت نداشتن حساب کاربری گوگل، باید شما یک حساب گوگل بسازید و سپس می توانید در گوگل پلاس حساب بسازید.

چگونه در گوگل پلاس عضو شویم؟

برای عضویت در گوگل پلاس شما می توانید از دو روش استفاده کنید. یک با استفاده از + Application Google و دومی عضویت از طریق مرورگر می باشد.

برای شروع از طریق مرورگر، ابتدا وارد حساب کاربری گوگل خود شوید و سپس وارد صفحه یGoogle + شوید. حال از سمت چپ گزینه ی join Google +  کلیک کرده و در صفحه ی باز شده اطلاعات را کامل کنید و سپس تیک گزینه ی understand the changes to Picasa Web Albums when I create a profile را بگذارید. بر روی گزینه ی Create profile کلیک کنید.

در صفحه ی بعد با کلیک بر روی + پنجره ی مربوط به Pick a Photo باز  می شود و با کلیک بر روی Upload Photo یک عکس برای تصویر خود انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر روی گزینه ی save کلیک کنید.

در صورتی که شما دارای شخصیت مجازی واقعی می باشید، سعی کنید که از تصاویر واقعی استفاده کنید زیرا که تصاویر واقعی بازخورد بیشتری نسبت به تصاویر دروغین دارد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *