تانگو نرم‌افزاری محبوب در شبکه های نسل سوم و چهارم تلفن همراه و وای فای است.در ادامه ب ویژگی های این برنامه میپردازیم.بامارکتور همراه باشید.

تانگو Tango

تانگو نرم‌افزاری محبوب در شبکه های نسل سوم و چهارم تلفن همراه و وای فای است و از سوی پی سی مگ، به عنوان ساده‌ترین نرم‌افزار گپ با حمایت گسترده نام برده شده است. از امکانات این برنامه می توان به رابط کاربری ساده، امکان بازی دونفره در تانگو و افزودن دوست از راه های مختلف از جمله SHAKE اشاره کرد.

این برنامه امکان برقراری تماس ویدئویی را بر روی شبکه ۳G , 4G و Wifi امکان پذیر می کند. کافیست دو طرف مکالمه این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشند و پس از آن می توانند به رایگان تماس تصویری برقرار کنند.
تانگو با پشتیبانی استاندارد Face Time , صدا را از طریق سیم کارت انتقال می دهد و تصویر را از طریق Wifi و بدین ترتیب بدون در نظر گرفتن عدم پشتیبانی مخابرات از تماس تصویری , امکان این مدل مکالمه ایجاد می شود.

مزایای این برنامه:

سازگار با سیستم عامل Android و iOS بنابراین امکان تماس بین یک دستگاه اندرویدی و یک اپل وجود خواهد داشت.
سازگار با شبکه ۳G , 4G و Wifi
کیفیت ویدئوی بالا
بدون نیاز به ثبت نام کردن رایگان است

معایب این برنامه:

گاهی از برنامه خارج می شود( مخصوصا هنگام خالی شدن باتری دستگاه)

کافیست در اولین استفاده فرمی که از شما نام , شماره تلفن و آدرس ایمیل شما را می خواهد پر کنید , سپس وارد محیط برنامه می شوید , می توانید دوستانتان را به لیست اضافه کنید تا برای هر بار تماس فقط بر روی اسم آنها اشاره کنید.

 

طریقه ی ایجاد اکانت در  این نرم افزار 

نصب و راه اندازی تانگو تقریبا شبیه به نصب و راه اندازی ویچت می باشد و شما باید بعد از نصب و باز کردن نرم افزار پیش شماره کشور خود را که 98+ می باشد را انتخاب کرده و سپس شماره همراه خود را بدون صفر وارد نمائید و در مرحله بعد نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و کادر مربوط به ایمیل را می توانید خالی بگذارید و در صورت دادن پیغام آنرا skip کنید.

منبع : مارکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *