Search
Close this search box.

معرفی بخش های مهم برنامه vero

فهرست مطالب

هنگامی که وارد برنامه می شود ، در نوار ابزار بالایی می توانید ۵ آیکون را مشاهده کنید که هرکدام برای یک بخش ساخته شده است ، به ترتیب از سمت چپ به هرکدام می پردازیم.

گزینه ی اول (آیکون ذره بین) مربوط به بخش جستجو می باشد که شما می توانید افراد ، هشتگ ، عکس ها ، ویدیو ها ، لینک ، موزیک ، کتاب و موقعیت های مکانی را جستجو کنید. همچنین به غیر از قابلیت جستجو کردن هنگام لمس کردن آیکون ذره بین بصورت تصادفی برای شما پست ها نمایش داده می شود ، دقیقا مانند اینستاگرام!

  • بخش اول که Currently On Vero است ، در این بخش کاربران ، محصولات یا هر چیزی را به نمایش می گذارد و توضیح کاملی برای آن ایجاد کرده اند که شما می توانید با لمس کردن هر کدام آن ها را بخوانید و در صورت نیاز پیج مورد نظر را دنبال کنید.

 

  • بخش دوم که به اسم Popular Hashtags برای نمایش هشتگ های محبوب و پراستفاده در بین کاربران ورو ردو بدل شده است استفاده می شود. این بخش ممکن است هر روز متفاوت باشد چرا که هر روز بنا به مناسبت های مختلف هشتگ ها هم توسط کاربران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  • بخش سوم Products که برای معرفی ویژه ی یک محصول ساخته شده است. به عنوان مثال معرفی یک کتاب ، لباس ، عینک ، لوازم آرایشی و هر چیزی را که فکرش را بکنید!

 

  • بخش چهارم که Featured Users نام دارد برای کاربران ویژه و تایید شده توسط تیم وِرو ساخته شده است. این بخش بیشتر برای افراد مشهور ، مارک ها و .. استفاده می شود. به عنوان مثال بازیگران ، بند های موزیک ، مجله ها و … که شما می توانید از این قسمت اکانت اصلی این افراد را پیدا به راحتی پیدا کنید و دیگر به اشتباه پیج های فیک را دنبال نکنید.

 

  • بخش پنجم که بخش آخر است ، با نام Editors Choice پیداست. در این بخش توسط تیم ورو پست ها مورد بررسی قرار می گیرند و در این قسمت قرار اضافه می شوند. به عنوان مثال بخشی برای برترین عکس ها ساخته شده که پست های عکاسانی که پست هایشان تایید شده است به نمایش گذاشته می شود که شما می توانید مشاهده کنید.

 

 

گزینه ی دوم (آیکون آدمک) بخش اصلی که شما با آن سروکار دارید مربوط به این قسمت است که نام آن داشبورد (Dashboard) است. برای مدیریت حساب کاربری خود باید وارد این قسمت شوید.

  • علامت سوال : اگر می خواهید آموزش های کلی این برنامه را بصورت ویدیویی یاد بگیرید و یا درخواست پشتیبانی بکنید. همچنین شما می توانید درخواست اضافه کردن اکانت خود به بخش “اکانت های ویژه” بکنید و یا تیک آبی را به پیج خود اضافه کنید. در نهایت می توانید اگر مشکل یا باگی در برنامه مشاهده کردید از این قسمت گزارش دهید.

 

  • آیکون پیامک (Invite) : شما می توانید دوستان خود را توسط پیامک به استفاده از اپلیکیشن Vero دعوت کنید.

 

  • بخش Connections : طبق آموزش بالا شما می توانید کاربران را با ۳ مقام Close Friend ، Friend و Acquaintance دسته بندی کنید که در این بخش قابل دیدن و مدیریت است.
  • بخش Followers و Following : مانند اینستاگرام افرادی که دنبال می کند و افرادی که شما را دنبال می کنند در این قسمت قابل نمایش است. Followers برای دنبال کنندگان و Following برای افرادی که شما دنبال می کنید است.

 

  • آیکون همبرگری یا My Posts : در این بخش شما می توانید پروفایل خود را مشاهده و تمامی پست های که تابحال گذاشته اید ببینید.

 

  • آیکون درخواست ها (Requests) : در این قسمت درخواست هایی که به شما داده می شود قابل مشاهده است ، به عنوان مثال فردی به شما در خواست می دهد که در لیست افرادی قرار بگیرد که در مقام Close Friend هستند ، در این صورت شما باید آن را تایید کنید.

 

  • آیکون چرخ دنده (Settings) : بخش مهم دیگری که با آن سروکار داریم ، در پایین بصورت کامل به آن خواهیم پرداخت.

 

 

گزینه ی سوم (پوشه) با نام Collection که در این قسمت تمامی پست ها بصورت دسته بندی قرار می گیرد و شما می توانید با وارد شدن به هر دسته بندی پست مورد نظر را مشاهده کنید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *