Search
Close this search box.

واتساپ :پشتیبانی از یک اکانت واتساپ در نسخه دسکتاپ

فهرست مطالب

صادقانه بخواهیم بگوییم واتس اپ جهت اضافه کردن یک ویژگی به پلتفرم خود خیلی آهسته عمل می کند. به عنوان مثال تم تاریک واتس اپ را یادتان هست؟ویژگی که مدت ها بعد از رقبا ارائه شد و خیلی غیرقابل خصوصی سازی است. کافیست این قابلیت را با تم تاریک تلگرام را مقایسه نمایید.در این مقاله به بررسی و تحلیل پشتیبانی از یک اکانت واتساپ  می پردازیم با ما هرماه باشید.

پشتیبانی از یک اکانت واتساپ :

یکی از قابلیت ها که مدت هاست همه کاربران واتساپ چشم به راهش هستند،پشتیبانی استفاده از یک اکانت Whatsapp روی چند دستگاه است. اما ایندفعه پشتیبانی از یک اکانت واتس اپ روی چند دستگاه در نسخه دسکتاپ آن مشاهده شده است.

یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه :

سازگاری چند دستگاهی برای یک اکانت را واتس اپ برای مدتی تست کرده است. در حال حاضر، WABetaInfo توانسته چگونگی عملکرد این قابلیت را در برنامه دسکتاپ به نمایش بگذارد.

واتساپ :پشتیبانی از یک اکانت واتساپ در نسخه دسکتاپ دیده شد.
پشتیبانی از یک اکانت واتساپ

زمانی که سازگاری چند دستگاهی WhatsApp در دسترس باشد، کاربران به راحتی قادرند حداکثر چهار دستگاه و یک تلفن همراه را با یکدیگر همگام سازی (Sync) نمایند. مهم ترین نکته در باره این قابلیت این است که کاربر بدون اتصال به اینترنت در تلفن خود، می تواند از WhatsApp در کامپیوتر شخصی خود استفاده نماید.

طی مصاحبه ای که همزمان با مارک زاکربرگ و ویل کاتکارت، مدیر عامل WhatsApp  انجام شد اعلام کردند:

“همگام سازی همه پیام ها و محتوای کاربران یک چالش بزرگ فنی بوده است.”

احتمالاً این روشی است که در نهایت موجب ارائه نسخه iPad توسط WhatsApp خواهد شد. و قطعا می دانید که حدود سه سال است این مساله شایعه شده است.

ضمنا، سازگاری چند دستگاهی واتس اپ هنوز در دست گسترش است ولی به زودی جهت تست کاربران نسخه بتا در دسترس قرار خواهد گرفت.

همزمان با آپدیت WhatsApp نسخه 2.2126.11 وب و دسکتاپ را با قابلیت پیام های محو شونده و یک تب آرشیو تازه ارائه می دهد. با قابلیت حذف شدن اتوماتیک پیام ها، کاربران قادر به ارسال تصاویر و فیلم هایی هستند که بعد از مشاهده کاربر دیگر به طور اتوماتیک خود حذف می شود.

جدا از این قابلیت، هنگامی که مکالمه ای را ذخیره نمایید و شخص مجددا پیامی برای شما ارسال نماید، در همان تب باقی خواهد ماند.

هر چند همه ویژگی های سازگاری چند دستگاهی واتس اپ در حال ارایه شدن است، ولی باز هم  با محدودیت عدم استفاده از یک واتس اپ روی چند موبایل مواجه هستیم. چنانچه به نظر می رسد،قابلیت استفاده فقط تنها روی یک دستگاه تلفن و ۴ دستگاه دسکتاپ و یا احتمالا تبلت باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *