Search
Close this search box.

ترفندهای جذاب واتس آپ در ارسال پیام خالی برای شوخی با دوستان

فهرست مطالب

در دنیای امروز شبکه های پیام رسان جزئی از زندگی ما شده اند.و یکی از این شبکه های اجتماعی که بسار پرطرفدار است و نیازی به فیلتر شکن ندارد پیام رسان واتس آپ است.ترفندهای جذاب واتس آپ بسیار زیاد است که ما در اینجا به ترفند جذاب و جالب ارسال پیام خالی برای دوستان می پردازیم.شوخی با دوستان و واتساپ

شوخی در وآتس آپ:

یک سوال جالب و جذاب برای بعضی از کاربران به وجود آمده است که آیا با این پیام رسان می توانیم با دوستانمان شوخی کنیم یا آنها را سرو کار بگذاریم؟ آیا تکنیک خاصی وجود دارد؟در ترفندهای جذاب واتس آپ در ارسال پیام خالی برای شوخی با دوستان با ما همراه باشید.

ترفندهای جذاب واتس آپ:

ترفند اول:کلید جهت یاب

در صفحه کلید تمام گوشی ها یک کلید به عنوان ایجاد کننده فاصله بین کلمات وجود دارد که به اصطلاح اسپیس می گویند.

ولی با این کلید نمی توانید پیام خالی ایجاد کنید و ارسال نمایید.در صفحه کلید گوشی خود کلید جهت یاب که معمولا در گوشی های اندروید پایین سمت راست است را پیدا کنید.روی این  علامت فشار داده و سپس ارسال نمایید.از این روش در فیس بوک نیز می توانید استفاده نمایید.

ترفندهای جذاب واتس آپ در ارسال پیام خالی برای شوخی با دوستان
پیام خالی در وآتس آپ

ترفند دوم:

اگر در گوشیتان نتوانستید کلید جهت یاب را پیدا کنید با استفاده از روش کپی می توانید به شیطنت خود ادامه دهید کافی است در صفحه گوشی اندروید خود از علامت ( ) استفاده نموده و یک متن خالی برای دوستتان ارسال نماید.

ترفندهای جذاب واتس آپ در ارسال پیام خالی برای شوخی با دوستان
پیام خالی در وآتس آپ

ترفند سوم: نرم افزار Empyy Message

این نرم افزار را دانلود و روی گوشی خود نصب نمایید.و به راحتی یک پیام خالی ایجاد و کپی کنید و به راحتی تعداد مشخصی از دوستانتان را سر کار بگذارید،معنی لغویEmpyy Message کلمه پوچ و تهی است و خود این نرم افزار هم برمبنای همین نام ساخته شده است.و می توانید عبارت خالی را کپی کرده و ارسال نمایید.طبق عکس.شادباشید.

 

ترفندهای جذاب واتس آپ در ارسال پیام خالی برای شوخی با دوستان
پیام خالی در وآتس آپ

 

نکات خیلی مهم و ترفند خیلی مهم این آخری هست که تیم مارکتور قصد داره به شما بگه:

براحتی می توانید از سایت emptycharacter  که به باز کردن این صفحه براحتی و آسان متوجه میشید که چگونه یک space داشته باشید و در message واتس آپ paste کنید. و اپلیکیشنی که مسیج خالی به شما میده هم لینکش در زیر قرار دادیم

Empty Message دانلود از گوگل پلی هستش 

موفق و سربلند باشید.

منبع : مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *