Search
Close this search box.

واتساپ :آموزش خواندن پیامی که فرستنده حذف و پاک کرده است.

فهرست مطالب

خواندن پیام پاک و حذف شده واتساپ:

یکی از محبوب ترین پیام رسان ها که مربوط به فیسبوک است، واتساپ است، که به کاربران خود اجازه داده در مدت یک ساعت بعد از ارسال پیام، آن را حذف نمایند. این حذف در چت و حتی چت های گروهی نیز امکان پذیر است،و این قابلیت در سیستم عامل ios ، اندروید و ویندوز در دسترس می باشد.زمانی که در این اپلیکیشن پیامی را حذف می کنید، این فرآیند همراه با پیام «This message was deleted» به طرف مقابل ، بیان می کند که شما یک پیامی را حذف نموده اید، با ما همراه باشید تا ترفند خواندن پیام پاک و حذف شده را به شما آموزش دهیم.

ممکن است بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که پیامی را به صورت اشتباه در چت شخصی و یا گروه ارسال کرده باشید و شما فقط تا 7 دقیقه زمان دارید تا اقدام به حذف پیام کنید.البته در گذشته فقط با قطع کردن اینترنت گوشی این کار امکان پذیر بود.اما درحال حاضر به راحتی می توانید در دو نسخه اندروید و ios  اقدام به حذف پیام نمایید.ممکن است دیده باشید که گاهی اوقات دوستانتان پیامی را حذف نموده باشند . شما علاقه داشته باشید که این پیام را بازیابی کنید، با ما همراه باشید.

معرفی دو روش برای بازیابی پیام در واتساپ :

  روش بکاپ‌‌گیری چت‌ها :

در صورتیکه به صورت تصادفی پیامی را حذف نموده اید و قصد بازیابی آن را دارید، کافیست از ویژگی بکاپ گیری که به صورت پیش فرض و هر شب در ساعت 2 بامداد انجام می شود، این کار را انجام دهید.همچنین می توانید این ساعت را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه تغییر دهید.البته پیشنهاد ما حالت روزانه است، چون شما قادر به بازیابی چت ها قبل از بکاپ گیری هستید. برای بازیابی چت های حذف شده کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید؛

  1. در صورت استفاده از گوشی‌های اندرویدی ابتدا واتساپ را حذف و مجدد آن را از Google Play  دانلود و نصب کنید.
  2. با  تمام Terms and Conditions (شرایط و ضوابط) موافقت و شماره تلفن همراه و کد کشور را در مرحله بعدی وارد کنید.
  3. در این مرحله گزینه‌ای جهت بازیابی چت‌ها از فایل پشتیبان نمایش داده می‌شود. روی آیکون restore تپ کنید تا چت‌های واتساپ‌تان بازیابی شوند.
واتساپ :طریقه خواندن پیامی که فرستنده حذف و پاک کرده است.
خواندن پیام حذف و پاک شده با بکاپ

استفاده از اپلیکیشن‌های بازیابی پیام‌ :

در Google Play برای بازیابی پیام‌های حذف شده در واتساپ، اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که شما قادر به استفاده از آنها می باشید. این اپلیکیشن ها قادر به ذخیره گزارش اعلانات و ذخیره در سیستم اندروید می باشند. و معروف ترین این اپلیکیشن ها در Google Play اپلیکیشن «WhatsRemoved+» می باشد.که قادر به بازیابی پیام های حذف شده واتساپ است.و رکورد داملود بالای 5 میلیون را دارد.و در دسترس کاربران اندروید است.و هنوز برای کاربران نسخه ios است و دارای تبلیغات است که با خرید حق اشتراک از دست تبلیغات خلاص شوید.

برای بازیابی پیام‌های حذف شده واتساپ با استفاده از این اپلیکیشن کافیست مراحل زیر را انجام دهید :

  1. ابتدا از Google Play اپلیکیشن WhatsRemoved+ را دانلود و نصب کنید.
  2. با همه خواسته های «Terms and Conditions» موافقت نمایید و اجازه دسترسی به اعلانات را صادر کنید.
  3.  از لیست اپلیکیشن‌ها واتساپ را برای خواندن پیام‌های پاک شده انتخاب نمایید.
  4. حالا در هر زمان که فردی پیامی را که برای شما ارسال نموده حذف کند، از برنامه یک اعلان دریافت خواهید کرد.
  5. جهت خواندن پیام پاک شده، اعلان را باز نموده و روی قسمت DETECTED (شناسایی‌شده) تپ کنید.
  6. از آن قسمت قادر به بازیابی پیام‌ها حتی بعد از حذف توسط ارسال کننده باشید.
واتساپ :طریقه خواندن پیامی که فرستنده حذف و پاک کرده است.
خواندن پیام حذف شده با اپلیکیشن

 

در قسمت بالا اشاره شد که برای بازیابی پیام های حذف شده انواع مختلفی از اپلیکیشن ها وجود دارد، ولی دقت داشته باشید که دسترسی یک اپلیکیشن ثالث به اعلانات تلفن هوشمند، ممکن است شما را با خطرات بزرگ امنیتی مواجه کند.ضمنا در نظر داشته باشید  که بعد از ری استارت دوباره گوشی،تمام گزارش اعلانات از گوشی شما حذف می شود.و دیگر امکان بازیابی پیام ها در صورت استفاده از برنامه ثالث ممکن نیست.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *