Search
Close this search box.

نسخه دسکتاپی واتس اپ به زودی در صورت خاموش بودن گوشی نیز کار می‌کند

فهرست مطالب

سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز از سایت مارکتور امروز قصد داریم نسخه دسکتاپی واتس اپ رو بررسی کنیم پس همراه ما باشید.

استفاده از واتس اپ روی کامپیوتر,حتی با گوشی خاموش!

ظاهرا واتس اپ به دنبال عرضه‌ی جدیدترین نسخه دسکتاپی واتس اپ با یک قابلیت جذاب است: این برنامه در صورت خاموش بودن گوشی شما نیز کار خواهد کرد.

در سال 2015 واتس اپ یک ورژن از پیام رسان خودش را معرفی کرد که برای اجرا به ورژن موبایلی نیاز داشت. در آن زمان چنین چیزی خوب به نظر می‌رسید، به خصوص برای افرادی که ساعت‌ها پشت کامپیوتر می‌نشستند. اما تا به امروز، برای استفاده از نسخه دسکتاپی واتس اپ باید گوشی هوشمند شما روشن و به اینترنت متصل بود تا بتوانید از این نسخه استفاده کنید. حالا به نظر می‌رسد که واتس اپ به زودی تغییراتی در سیاست‌های خود خواهد داد.

این خبر از سوی WABetaInfo به عنوان یکی از اصلی ترین منابع اخبار مربوط به واتساپ منتشر شده است. ظاهرا توسعه دهنده یک اپلیکیشن UWP را توسعه داده که می‌تواند حتی در صورت خاموش بودن گوشی نیز فعال باشد.

بر اساس شایعات این سیستم مالتی پلترم به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصال گوشی اندرویدی، آی او اسی یا ویندوزفونی بتوانید از نسخه دسکتاپی واتس اپ روی کامپیوتر خود استفاده کنید.البته تا این لحظه هیچ تاییدیه‌ی رسمی برای این خبر منتشر نشده است، اما تاریخچه‌ی مثبت سایت WABetaInfo ما را امیدوار می‌کند تا این خبر خوب به زودی رسمی شود.

زمان انتشار:

در این لحظه ما اطلاعاتی از زمان انتشار این نسخه نداریم و باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدتری به دست ما برسد. به عنوان یکی دیگر از تغییرات، می‌توان به توانایی تغییر تصاویر اشتراک گذاشته شده در چت‌ها از سوی کاربران اندرویدی و آی او اسی اشاره کرد که در آینده به واتس اپ اضافه می‌شود.

 

 

دانلود واتس اپ برای اندروید

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *