Search
Close this search box.

واتساپ:آموزش گرفتن نسخه پشتیبان از چت های واتساپ

فهرست مطالب

گرفتن پشتیبان از چت های واتساپ:

همانطور که می دانید واتساپ مانند تلگرام دارای حافظه ابری نامحدود و پیش فرض نیست.و پیام ها برای استفاده مجدد ذخیره نمی شود.در این مطلب به آموزش گرفتن پشتیبان از چت های واتساپ پرداخته می شود.خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آموزش گرفتن نسخه پشتیبان :

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد واتساپ مانند تلگرام دارای حافظه ابری برای ذخیره پیام ها نیست.و فقط تنها ویژگی واتساپ این استکه برای کاربران خود نسخه پشتیبان در نظر گرفته که قابلیت فعال کردن در دیگر دستگاه ها را دارد و در صورت حذف شدن تاریخچه پیام ها می توان آنها را بازیابی کرد.

آموزش نسخه پشتیبان :

برای پشتیبان گرفتن از نسخه واتساپ کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1.در اولین مرحله اپلیکیشن واتس‌اپ را باز نمایید، روی گزینه سه نقطه تپ کنید و به قسمت Settings یا تنظیمات بروید.

2.در این قسمت آیکون  Chats یا گفتگوها را انتخاب نمایید.3.سپس در بخش منوی پیام ها به قسمت Chat backup و یا پشتیبان گیری گفتگو  وارد شوید

واتساپ:آموزش گرفتن نسخه پشتیبان از چت های واتساپ
گرفتن بکاپ از چت واتساپ

با لمس Backup در این صفحه به راحتی از چت های نسخه پشتیبان گرفته خواهد شد.به راحتی این بکاپ در گوگل درایو ذخیره می شود اگر تا امروز نسخه پشتیبان تهیه نکرده اید حتما گزینه Google Account یا حساب کاربری گوگل را انتخاب نمایید و حساب کاربری گوگل خود را متصل نمایید.

واتساپ:آموزش گرفتن نسخه پشتیبان از چت های واتساپ
گرفتن پشتیبان از چت واتساپ

ضمنا می توانید با تپ روی گزینه Backup to google drive معین کنید از گفتگو چت شما در چه بازه های زمانی نسخه پشتیبان تهیه شود. همچنین با فعال کردن تیک گزینه include videos قادرید که مشخص کنید آیا از ویدیوها نسخه پشتیبان گرفته شود یا خیر. در بخش backup over نیز می توانید معین کنید که پروسه بکاپ گیری با استفاده از دیتا یا وای فای گرفته شود یا خیر؟

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *