Search
Close this search box.

آموزش ۳ تکنیک ارسال پیام در یوتیوب (YouTube)

فهرست مطالب

ارسال پیام در یوتیوب :

اگر شما هم جزء کاربران شبکه یوتیوب باشید، قطعا علاقه دارید که در این شبکه اجتماعی پیام ارسال کنید،و یا به یوتیوبر مورد علاقه خود پیام ارسال کرده و با او نظرات خود را در میان بگذارید،برای ارسال پیام در یوتیوب روش های زیادی وجود دارد، با ما همراه باشید تا چند روش برای ارسال پیام در یوتیوب را به شما آموزش می دهیم.

چگونه در یوتیوب پیام بدهیم؟

How to Send Message Someone on YouTube

هرچند یوتیوب گزینه ارسال پیام پیام خصوصی را در سال 2018 از برنامه وب خود حذف کرد، ولی باز هم راه هایی مانند، ارسال ایمیل و.. در یوتیوب برای مدیر کانال وجود دارد، با ما همراه باشید؛

روش ارسال پیام در یوتیوب :

در ابتدا در یوتیوب وارد اکانت خود شده و برای ارسال پیام،شخص مورد نظر و یا کانال او را پیدا کنید،ضمنا می توانید روی نام فرد مورد نظر را در زیر یک ویدئو کلیک نمایید تا به کانال ایجاد کننده منتقل شوید،سپس به بخش About رفته و گزینه View Email Address را انتخاب نمایید.دقت داشته باشید که فقط زمانی قادر به مشاهده این گزینه می باشید که سازنده کانال آدرس ایمیل خود را با کانال لینک کرده باشد.

یوتیوب:آموزش ۳ تکنیک ارسال پیام در یوتیوب (YouTube)
ارسال پیام در یوتیوب

در این وضعیت باکس reCAPTCHA ظاهر می شود و باید تیک آن را فعال و گزینه Submit را انتخاب نمایید. بعد روی آدرس ایمیل ذکر شده کلیک و یا آن را کپی نمایید. اکنون به راحتی می توانید ایمیل خود را به آن آدرس ارسال نمایید.همچنین اگر قصد ارسال نظر عمومی دارید، قادر به اعلام نظر خود در تب Community می باشید.

پیام شخصی در یوتیوب با کمک شبکه های اجتماعی :

ممکن است یک یوتیوبر آدرس ایمیل خود را لینک نکرده باشد اصلا نگران نباشید،راه های دیگری وجود دارد،عموما بیشتر یوتیوبرها آدرس شبکه های اجتماعی خود را مانند اینستاگرام و تلگرام و.. در قسمت Links می گذارند،و شما به راحتی می توانید از این روش برای ارسال پیام شخصی استفاده نمایید.یعنی به راحتی به صفحه رسمی او در دیگر شبکه های اجتماعی شده و در آنجا پیام خود را ارسال نمایید.

ارسال پیام در لایو استریم، لایو چت یوتیوب کجاست؟

از دیگر  ویژگی های یوتیوب، Live Stream است،و در زمان اجرای لایو استریم برد مورد نظر قادر به ارسال پیام برای او هستید،و با پرداخت هزینه می توانید پیام خود را به صورت ویژه ای برایش ارسال نمایید.سوپر چت یا پیام های خاص که در یوتیوب مشهور است و در بالای صفحه پین می شود، و با رنگ خاصی نمایش داده می شود.به غیر از ارسال پیام به صورت عادی در استریم، برای استفاده از قابلیت SuperChat روی آیکون دلار واقع در پایین باکس کلیک نمایید.

یوتیوب:آموزش ۳ تکنیک ارسال پیام در یوتیوب (YouTube)
ارسال پیام

شما قادر به وارد کردن مبلغ مورد نظر و پیام خود در این باکس می باشد.

یوتیوب:آموزش ۳ تکنیک ارسال پیام در یوتیوب (YouTube)
ارسال پیام

هزینه ها عموما دارای درجه بندی هستند،و بسته به واحد پول کاربر تنظیم می شود،و پیام ها با توجه به هزینه ای که برای آن صرف شده در رنگبندی های مختلفی نمایان می شود.همچنین علاوه بر نمایش اختصاصی و پین شدن در قسمت بالای صفحه برای یک مدت زمان مشخص،بعضی از قابلیت ها ی دیگر مانند ارسال کارکتر بیشتر پیام و .. برای شما فعال می شود.

چگونه در لایو یوتیوب شرکت کنیم؟

اگر تصمیم دارید برای ارسال یک پیام در یوتیوب و وارد شدن به لایو استریم را دارید ولی نمیدانید چگونه؟ با ما باشید.

ابتدا در یوتیوب به اکانت خود که در سمت چپ صفحه و در قسمت More From YouTube  قرار دارد، گزینه Live را انتخاب و آن را لمس کنید،به راحتی در این بخش می توانید تمام کانال های که لایو میگذارند را ببینید.

یوتیوب:آموزش ۳ تکنیک ارسال پیام در یوتیوب (YouTube)
ارسال پیام در یوتیوب

دقت داشته باشید که ویدئو ها طبق زمان پخش و موضوع در این بخش طبقه بندی شده و گزینه لایو های Live Now یعنی این لایو ها در حال اجرا می باشد و در صورتی که زمان لایو شروع نشده باشد،گزینه Set Reminder برای شما به نمایش گذاشته می شود.و با کلیک روی این گزینه قادر به تنظیم یادآور هستید.

یوتیوب:آموزش ۳ تکنیک ارسال پیام در یوتیوب (YouTube)
روش ارسال پیام

همچنین با دنبال کردن کانال های که مورد علاقه تان هست می توانید به راحتی در لایو های آن ها  شرکت کنید.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در مطلب امروز نحوه ارسال پیام را به صورت غیر مستقیم را آموزش داده شد، امیدوارم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *