Search
Close this search box.

یوتیوب: خبر جذاب و دوست داشتنی برای طرفداران یوتیوب راه اندازی فروشگاه یوتیوب

فهرست مطالب

یوتیوب که یکی از قدرتمند ترین سایت های ویدئویی جهان است. از نرم افزار یوتیوب برای ردگیری محصولات در کلیپ ها استفاده می کند.این نرم افزار به ابزارهای کاتالوگ و خرید گوگل مرتبط است.در این مطلب یوتیوب: خبر جذاب و دوست داشتنی برای طرفداران یوتیوب راه اندازی فروشگاه یوتیوب را برای شما بیان می کنیم باما باشید.

خرید مستقیم:

فروشگاه یوتیوب :

گروهی از خبرنگاران اعلام کرده اند که گوگل قصد دارد تمام ویدئوهای یوتیوب را به یک کاتالوگ بزرگ از محصولات تبدیل کند.تا کاربران به راحتی با یک کلیک بتوانند به طور مستقیم از یوتیوب خرید نمایند.یوتیوب برای فروش محصولات در حال آزمایش با برند شاپی فای است.

یوتیوب: خبر جذاب و دوست داشتنی برای طرفداران یوتیوب راه اندازی فروشگاه یوتیوب
فروشگاه یوتیوب

آزمایش قابلیت یوتیوب:

طبق یک منبع موثق در یوتیوب اعلام شده که این شرکت در حال آزمایش این ترفند است و تمام افرادی که در ساخت ویدئو هستند را زیر نظر دارد.و تمام ویدئوهایشان را کنترل می کند.

رقیب علی بابا و آمازون:با این ترفند یوتیوب به یکی از رقبای بزرگ و جدی برای شرکت های آمازون و علی بابا تبدیل می شود که یک غول تجاری محسوب می شوند.

نظریه اندی ال وود در مورد ترفند جدید یوتیوب:

اندی ال ودد  رییس شرکت استارت تاپ (تجارت الکترونیکی بسکت)می گوید.یوتیوب یکی از سرمایه های بزرگی است که از آن حدا اقل استفاده شده است و اگر روزی گوگل تصمیم بگیرید روی یوتیوب سرمایه گذاری کند.فرصت بسیار بزرگی و دارایی نامحدودی برای یوتیوب به وجود خواهد آمد.

سهم 30%:

هنوز برای هیچکس واضح نیست که یوتیوب چگونه از فروش محصولات به کسب در آمد می پردازد چون صاحب محصولات مشخص است.اما باز هم  صاحب نظران ،نظری را اعلام کرده اند که یوتیوب 30% از پول فروش این محصولات را به عنوان سهم خود دریافت می کند.

خبر جذاب و دوست داشتنی برای طرفداران یوتیوب که باید بدانید.
فروش در یوتیوب

فروش تبلیغاتی در گوگل:

شرکت گوگل بارها و بارها تجارت آن لاین را امتحان و موفقیت کمی داشته است این شرکت  در زمینه فروش تبلیغاتی موفقیت بیشتری دارد و سعی می کند کاربران را به فروشگاه های آن لاین ارتباط دهد.

یوتیوبیوتیوب: خبر جذاب و دوست داشتنی برای طرفداران یوتیوب راه اندازی فروشگاه یوتیوب
فروشگاه یوتیوب

تاثیر کویید 19 بر کار خرده فروشان گوگل:

با شیوع ویروس کرونا بسیاری ازخرده فروشان که در قسمت های مسافرتی گوگل مشغول بودند.و بیشتر تبیلغاتشان به شکل چشم گیری کاهش پیدا کرده است. اما به همان صورت که تبلیغات خرده فروشان گوگل کاهش پیدا کرد،تجارت آن لاین به رشد باور نکردنی رسید و باعث شد گوگل برای مدتی از دور تجارت خارج شود.

اینستاگرام و فیس بوک:

شرکت های فیس بوک و اینستاگرام به سرعت از گوگل جلو زدند و در دوران شیوع ویروس کرونا بیشترین خرید و فروش و تبلیغات را داشتند.شرکت آمازون هم فروش بالایی دارد.اما حدو 3 ماهی است که گوگل با کاهش درآمد روبه رو شده است.

توصیه مدیران گوگل برای یوتیوب چیست؟

مدتی است که مدیران گوگل توصیه می کنند که از یوتیوب در زمینه تجارت الکترونیک استفاده شود.و مدیر عامل یوتیوب اعلام کرده است که ویدئوهای یوتیوب می تواند یک فرصت خرید عالی باشد.

گفتار پایانی:

گزارش ها حاکی از آن است که گوگل قسمت های پرداخت و تجارت الکترونیک خود را به روز رسانی کرده و بیان کرده قصد دارد تا تمام تجار را با سایت گوگل شاپینگ هدایت کند این نام ترکیبی از شاپی فای است.و این یک خبر جذاب و دوست داشتنی بعد از فروشگاه یوتیوب برای تمام کاربران است.

منبع:ایتنا,مارکتور,همیارسئو,زوم

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *