Search
Close this search box.

توییتر :تبلیغات آزمایشی در Fleet توییتر

فهرست مطالب

 تبلیغات در فلیت‌های توییتر :

همانطور که می دانید توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است،و هر از گاهی سورپرایزهای جذابی برای کاربران خود دارد در این مقاله به بررسی تبلیغات آزمایشی در فلیت‌های توییتر پرداخته می شود با ما همراه باشید تا با نحوه تبلیغات در این بخش از توییتر آشنا شوید.

 تبلیغات در فلیت‌های توییتر :

مدتی است توییتر در قسمت های پست های این شبکه اجتماعی معروف به فلیت تبلیغات را آزمایش کرده است. این شبکه اجتماعی چندی پیش از دوبرابر کردن در آمد سالیانه اش تا سال 2023 خبر داد و هدفش را مقایسه در آمد این شبکه اجتماعی نسبت به سال 2020 قرار داد و اعلام کرد که با فروش تبلیغات در قسمت های بیشتر سایت و اپلیکیشن موبایلی به این هدف خود دست پیدا خواهد کرد.

توییتر :تبلیغات آزمایشی در فلیت‌های توییتر
تبلیغات در فلیت های توییتر

تبلیغات در فیلت :

طبق گزارشات،توییتر اولین تبلیغات خود را در قسمت فلیت به صورت آزمایشی انجام داد، که در تمام تلفن های همراه به صورت تمام صفحه به نمایش در می آید.علت نمایش تمام صفحه این است که تبلیغ کنندگان علاقه خاصی به تبلیغات تمام صفحه دارند و دلیلش را نیز جلب توجه بیشتر کاربر اعلام می کنند.

قابلیت های فلیت :

از قابلیت ها و مزیت های فلیت می توان به تلاش توییتر برای مقابله با رقیبان بزرگ خود همچون فیسبوک این بخش را راه اندازی کرد.این شرکت همچنین امکان ارسال پست های موقتی که بعد از 24 ساعت ناپدید و حذف می شوند را در قابلیت های استوری عرضه کرده است.

بنا به گزارش رویترز؛ شرکت ها و برندهایی که تبلیغات فلیت را تهیه می کنند، می توانند از مزایای قابلیتی استفاده کنند که مخاطب و کاربر را به وب سایت شرکت یا وب دیگری هدایت کند.

نتیجه گیری :دوستان وهمراهان گرامی در این مطلب  تبلیغات در فلیت‌های توییتر مورد بررسی قرار گرفت و مشاهده کردید با استفاده از تبلیغات در فلیت توییتر می توانید کاربر خود را به وب سایت شرکتتان و یا یک وب دیگر هدایت کنید.
امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *