Search
Close this search box.

ترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ که به تازگی به وجود آمده است.

فهرست مطالب

مقدمه:

در دنیای امروز و با وجود انواع پیام رسان ها بازهم واتساپ در بین پیام رسان ها جایگاه خود را حفظ کرده است و طرفداران خاص خود را دارد.اما این پیام رسان رسان قابلیت های خاص خود را دارد.در این مقاله ترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ که به تازگی به وجود آمده است.را بیان می کنیم خالی از لطف نیست با ما همراه باشید.

ترفندهای کاربردی در واتساپ:

1- پیام ها در واتساپ به طور خودکار حذف می شوند:

بعضی از افراد دوست دارند پیام هایشانبعد از مدت کوتاهی بدون اینکه صرف وقت پیام ها به طور خودکار حذف شود.واتس آپ این قابلیت را دارد که بعد از 7 روز به طور خودکار پیام ها حذف می شوند.

فعال کردن گزینه خودکار:

برای فعال کردن این گزینه کافی است گزینه (Disappearing messages) فعال کرده و از این گزینه استفاده کنید.و در مدت 7 روز پیام های شما به صورت خودکار حذف می شود.در گرو ها هم ادمین می تواند این گزینه را فعال کرده و چت ها به صورت خودکار حذف می شود. شما به راحتی می توانیدترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ  استفاده نمایید.

ترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ که به تازگی به وجود آمده است.
ترفندهای جدید واتساپ

2- تغییر بک گراند چت در واتساپ:

در واتساپ امکان تغییر بک گراند در چت وجود دارد.و به راحتی می توانید بک گراند خود را تغییر دهید.برای فعال کردن این گزینه کافی است به صفحه چت رفته و روی گزینه 3 نقطه بالای سمت چپ کلیک کنید.و گزینه کاغذ دیواری (Chat Wallpaper) را فعال نموده و به دلخواه بک گراند را از از عکس هایی که در واتساپ وجود دارد. را انتخاب کنید و یا از عکس های گالری انتخاب نمایید.

ترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ که به تازگی به وجود آمده است.
ترفندهای جدید واتساپ

3- پیام ها رابه صورت بولد و خط خورده بنویسید:

بعضی اوقات لازم است در متن و کلمه های چت کمی خلاقیت و تفاوت ایجاد کنیم.از بولد کردن کلمات گرفته تا کلمات خط خورده؛

بولد کردن:

برای این کار کافی است در هنگام شروع به چت در ابتدای متن علامت* گذاشته و در انتهای متن * به راحتی متن شما به صورت بولد در می آید.

ایتالیک شدن متن:

برای این گزینه کافی است که در ابتدا و انتای متن از گزینه خط تیره یا آندرلاین استفاده کنید.متن شما ایتالیک می شود.

خط کشیده:

برای این زینه کافی است در ابتدا و انتهای متن از علامت ~ استفاده نمایید.

4- فونت را تغییر دهید:

شاید گاهی اوقات بخواهید متنی را متفاوت تر بنویسید.برای تغییر فونت کافی است که از این علامت استفاده کنید.“`

اما عزیزانی که گوشی آیفون و iOS  باید علامت `را در کیبورد لمس کنند تا این گزینه فعال شود و بتوانند از آن استفاده کنند.

ترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ که به تازگی به وجود آمده است.
ترفندهای جدید واتساپ

5- در چت های گروهی فقط یک پیام خاص را جواب بدهید:

امکان دارد در چت گروهی که هستید گروه شلوغ باشد و شما بخواهید فقط به یک پیام خاص جواب بدهید.دو گزینه پیش روی شماست؛کافی است انگشتتان را روی پیام مورد نظر نگه دارید و سپس منویی که باز می شود گزینه پاسخ را انتخاب و ارسال نمایید.گزینه دوم پیام مورد نظر را انتخاب و از چپ به راست بکشید به راحتی می توانید پاسخ را ارسال نمایید (ریپلای).

6- پین کردن پیام های مهم :

ممکن است بعضی از چت ها و پیام ها و یا افراد بسیار برایمان مهم باشد و همیشه می خواهیم به این افراد دسترسی داشته باشیم.کافی است در قسمت صفحه اصلی چت رفته و انگشت خود را روی مخاطب خاص قرار داده و گزینه پینی که در بالای صفحه ایجاد می شود را لمس کنید به همین راحتی آن چت یا افراد پین می شوند.

7- ارسال یک پیام یا کلیپ به طور همزمان برای چند مخاطب:

شما در واتساپ می توانید به راحتی یک پیام را برای چند نفر ارسال نمایید کافی است گزینه Broadcast را فعال کنید و به طور همزمان به حدود 255 مخاطب پیام مورد نظرتان را ارسال نمایید.شما به راحتی می توانیدترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ را به کارببرید.برای فعال کردن این گزینه کافی است به بالای صفحه اصلی واتساپ رفته و گزینه  لیست انتشار جدید( New Broadcast) را فعال نمایید.و از بین مخاطبان مخاطبانی را که مایل هستید پیامتان را برایشان ارسال نمایید انتخاب نموده و پیامتان را به راحتی برایشان ارسال نمایید.این پیام به صورت جداگانه و به پی وی شخصی هر فرد ارسال می شود.

8- قبل از دو تیک آبی شدن چت را بخوانید:

بیشتر کاربران وقتی می خواهند متوجه شوند که پیامشان خوانده شده است به علامت دو تیک آبی دقت می کنند.اما بعضی از کاربران دوست دارند قبل از اینکه پیام  دو تیک آبی شود و بدون اینکه فرستنده متوجه شود چت را بخوانند.برای این منظور کافی است،وارد نوتیفیکیشن شده و گزینه Show Preview  را انتخاب و فعال نمایند به همین راحتی و کاربران گوشی های آیفون هم به قسمت تنظیمات رفته و گزینه نوتیفیکیشن را انتخاب و سپس گزینه Banner Style را فعال نمایند.این گزینه یکی از بهترین و پرطرفدارترین ترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ می باشد.

9- تغییر اعلان هر چت:

در بین مخاطبان امکان دارد،بعضی از چت ها مهم ترو یا مخاطبی از بین مخاطبان متمایز تر کنید کافی است.آهنگ اعلام مخاطب مورد نظر را با بقیه مخاطبان تفاوت بدهید به همین راحتی.برای فعال کردن این گزینه کافی است وارد چت فرد مورد نظر شده و گزینه Custom Toneرا انتخاب و نوتیفیکیشن صوتی مورد نظر را انتخاب نمایید.

9- تغییر نوتیفیکیشن صوتی چت‌های مختلف

یکی از ترفندهای جذاب و کاربردی واتساپ  تغییر نوتیفیکیشن است.برخی پیام‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار هستند. واتساپ امکان تغییر نوتیفیکشن صوتی چت‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند آلارم صوتی متفاوتی برای برخی چت‌ها درنظر بگیرند.

برای این منظور وارد چت مربوطه شده و روی نام مخاطب ضربه بزنید. سپس گزینه Custom Tone را انتخاب کرده ونوتیفیکیشن صوتی مورد نظر را تنظیم کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *